V Slovenijo je pripeljal Fordov prenovljeni križanec EcoSport, ki bo jeseni prvič na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.
EcoSport je dobil precej svežo obliko z novo trapezoidno masko hladilnika, oglatimi lučmi v LED-tehniki in zadkom brez nadomestnega kolesa, s čimer je Ford nagovoril predvsem očitke o oblikovni neizrazitosti predhodnika. V notranjosti je opazna predvsem posodobitev infozabavnega sistema v različico Sync3, ki omogoča tudi povezljivost s pametnimi telefoni.
V uvodu omenjeni štirikolesni pogon bo na voljo v kombinaciji z novim 1,5-litrskim turbodizelskim motorjem, ki bo razvijal moč 125 'konjev. Turbodizelski štirivaljnik z močjo 100 'konjev' je v začetku sicer na voljo v kombinaciji s sprednjim pogonom (za najmanj 18.970 evrov), v kombinaciji s sprednjim pogonom pa sta na voljo tudi različici 1,0-litrskega turbobencinskega trivaljnika z močmi 125 in 140 'konjev', prvi za najmanj 15.990, drugi pa najmanj 18.290 evrov.
Šibkejši turbobencinski trivaljnik je na voljo tudi v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Pozneje bo na voljo še različica z močjo 100 'konjev'.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj