NOVO V SLOVENIJI: Ford Explorer – pozdrav elektriki

Pri Fordu z novim v Evropi zasnovanim Explorerjem pospešeno začenjajo s prvim valom elektrifikacije.

Novi električni Explorer je prvi v valu novih Fordovih električnih vozil v Evropi in v drugi polovici poletja prihaja tudi na slovenske ceste. Srednje velik križanec združuje nemški inženiring in ameriški slog, pogonska tehnologija je izposojena pri Volkswagnu, izdelujejo pa ga v novem Fordovem centru za električna vozila v Kölnu v Nemčiji.

Ford

Ob začetku prodaje je Explorer na voljo z možnostjo izbire med pogonskim sklopom z enim motorjem in pogonom na zadnji kolesi ali z dvema motorjema in štirikolesnim pogonom. V prvem primeru motor razvije 210 kilovatov (286 KM), močnejša izvedba pa 250 kilovatov (340 KM). Oba uporabljata litij-ionsko nikelj-mangan-kobaltno baterijo s podaljšanim dosegom, ki je bila izbrana zaradi svoje energijske gostote, moči in zmogljivosti v evropskih podnebnih razmerah.

Ford

Pri modelu s štirikolesnim pogonom je mogoče z uporabo hitrega polnjenja z enosmernim tokom z močjo do 185 kW baterijo z zmogljivostjo 79 kilovatnih ur napolniti od 10 do 80 odstotkov v približno 26 minutah. S polno baterijo naj bi Explorer prevozil kar do 602 kilometra poti.  

Ford

Explorer premore približno 490 litrov prtljažnega prostora, vozniku in potnikom pa je na voljo povezan informativno-razvedrilni sistem z nastavljivim 14,6-palčnim sredinskim zaslonom na dotik, ki ga je mogoče dvigniti in spustiti v loku za več kot 30 stopinj. Serijski del opreme so tudi ogrevanje volana in sprednjih sedežev, voznikov sedež z masažno funkcijo in brezžično polnjenje telefona. V imenitnejši nivo opremo različice sodijo še kakovosten zvočni sistem z 10 zvočniki, ambientalna osvetlitev notranjosti ter nadgradnja žarometov s svetečimi diodami s samodejnim upravljanjem dolgih luči brez bleščanja.

Ford

Dodatki za doplačilo so omejeni na panoramsko strešno okno, prostoročno odpiranje prtljažnih vrat, projekcijski zaslon, 360-stopinjsko kamero in novo tehnologijo za pomoč pri menjavi voznega pasu. Te funkcije dopolnjujejo več kot 15 standardnih tehnologij za pomoč vozniku.

Prvi primerki Explorerja bodo za slovenske kupce na voljo v avgustu, do konca leta je v prodajnem načrtu 80 vozil. Vstopna cena s financiranjem znaša 45.254 evrov, to je znesek brez subvencije za električna vozila.

 

Novo na Metroplay: "Največja ovira je davčni sistem" | Blaž Brodnjak