Novo v Sloveniji: Ford Focus

30. 6. 2011
Deli

Pri Summit Motorsu kot domačem zastopniku za znamko Ford so priznali, da novi Focus k nam prihaja pozno. Zato so že od samega začetka na razpolago vse tri različice (petvratni, štirivratna limuzina in kombi) z vso možno (dodatno) opremo.

Vse različice novega Focusa so povsem enake do B-stebrička, zadki pa so prilagojeni specifičnim potrebam. Pri opremi ne gre spregledati, da dobite pri vseh Focusih štiri varnostne blazine, dve varnostni zavesi, IVD (beri: stabilizacijski ESP po Fordovo), klimatsko napravo in radio s CD-predvajalnikom serijsko, od štirih paketov opreme (Ambiente, Trend, Sport in Titanium) pa najbolj računajo na Trend, ki ponuja še usnjen volanski obroč (z dodatnimi tipkami za upravljanje radia), potovalni računalnik in prednji meglenki. Na izbiro so kar trije turbodizelski motorji (1.6 TDCi s 70 kW/95 KM, 1.6 TDCi s 85/115 in 2.0 TDCi s 120/163) ter štirje bencinski (1.6 Ti-VCT s 77 kW/105 KM, 1.6 Ti-VCT s 92/125, 1.6 EcoBoost s 110/150 in najmočnejši 1.6 EcoBoost s 134/180), ki so s prednjima kolesoma povezani s pet- ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom oziroma samodejnim menjalnikom z oznako Powershift.

Bencinsko različico si lahko omislite za 16.580 do 22.790 evrov, turbodizelske pa za 17.980 do 25.580 evrov, šušlja pa se že o 1.700 evrih dodatnega popusta. Za zahtevnejše ponujajo še sistem za opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu, sistem samodejnega zaviranja pri manjših hitrostih, prepoznavanje prometnih znakov, opozarjanje na avtomobil v mrtvem kotu, sistem za opozarjanje na zbranost voznika in samodejno preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi žarometi.

Kot zanimivost naj povemo še, da bodo starega Focusa prodajali še vsaj šest mesecev, vendar na žalost le petvratno različico, zato pa to toliko ugodneje. Pri Summit Motorsu bodo kar veseli, če bodo izpolnili načrt prodaje, ki je okrog 60 novih in 60 starih Focusov na mesec. (AM)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja