Novo v Sloveniji: Honda CR-V zdaj le z bencinskim motorjem - za slovenski trg količine zelo omejene

20. 9. 2018 | Tomaž Porekar
Deli

Po letu in pol, odkar so na Japonskem začeli izdelovati (in doma tudi prodajati) Hondo CR-V petega rodu, je zdaj ta naprodaj tudi v Sloveniji.

Skoraj enakih zunanjih mer kot četrti rod ima novi CR-V zdaj nekaj prostornejšo notranjost, kar je tudi bil cilj snovalcev, saj zdaj lahko zagotovi še tretjo vrsto sedežev v zadku avtomobila. Na ponudbo v Evropi je zelo vplivala celotna zmeda okoli določanja emisijskih vrednosti, novega načina merjenja porabe in negotovost v zvezi s kupovanjem dizelskih motorjev. CR-V je tako za zdaj na trgu z le enim motorjem, 1,5-litrskim turbobencinskim. Ta ima dvoje različnih izhodnih moči, v spregi z ročnim šeststopenjskim ima 173 'konjev' oziroma 127 kilovatov, če se kupec odloči za povezavo s samodejnim (CVT), pa je moč nekoliko višja – 193 'konjev' ali 142 kilovatov. Na voljo je seveda tudi štirikolesni pogon, a osnova za CR-V je zgolj sprednji.

Pri Hondi trdijo, da so predvsem glede notranjosti naredili korak naprej – proti premijskim občutkom notranjosti.

Slovenski trg bo letos oplemenitilo le nekaj novih CR-V, za prihodnje leto jih načrtujejo samo 100, kajti za slovenskega uvoznika jih več ni na voljo. Tako bodo zelo težko novinca ponudili že dosedanjim lastnikom (lani 245 prodanih CR-V), kaj šele 2.815 posameznikom, kolikor jih je do zdaj v Sloveniji kupilo prve štiri rode tega Hondinega Comfortable Runabout Vehicle, kar naj bi pomenila kratica oz. oznaka CR-V. 

Osnovni model CR-V 1.5 Turbo Comfort s sprednjim pogonom bo stal 27.900 evrov, z opremo Elegance 29.200 ter Elegance Navi 29.900, doplačilo za štirikolesni pogon znaša pri opremski stopnji Elegance Navi 2.000 evrov, zgolj pri štirikolesnem pogonu je za 2.000 evrov doplačila mogoče dobiti še samodejni menjalnik, tretja klop stane 1.800 evrov.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"