Medtem ko se znamke večinoma umikajo iz najmanjšega avtomobilskega razreda, so se pri Hyundaiu odločili nadaljevati zgodbo modela i10.
Pri Hyundaiu svojo odločitev utemeljujejo z dejstvom, da njihovi kupci še vedno vidijo potrebo po malem mestnem avtu, zato je bilo logično, da prenovijo malčka, ki je sicer na trgu vse od leta 2008, ko je na ceste zapeljala prva generacija i10.
Novinec se ponaša z osveženim dizajnom, ki po novem simbolizira precej bolj dinamičen karakter. Dva potnika se bosta v njem počutila odlično, če pa se pojavi potreba po prevozu petih potnikov, ji bo mali i10 kos, saj zadnja klop ponuja tri sedalne površine (skupaj s pasovi in vzglavniki, seveda).
Mlajši se bodo razveseliti osvežene digitalizacije, ki prinaša 8-palčni osrednji zaslon ter povezljivost z mobilnimi napravami prek storitev Apple Carplay in Android Auto.
Novi i10 je na voljo z dvema bencinskima motorjema. Osnovno izbiro predstavlja litrski trivaljnik s 67 “konji”, medtem ko 1,2-litrski štirivaljnik ponuja 84 “konjev”. Oba motorja je možno povezati z doplačljivim samodejnim menjalnikom.
Za koliko: od 9.970 evrov za model 1.0 Life, do 13.490 za model 1.2 Premium
Kaj je novega: osvežena oblika, osvežen nabor asistenčnih sistemov, boljša povezljivost z mobilniki, nov zabavno-informacijski vmesnik.