Novo v Sloveniji: Hyundai i20

Pravzaprav še ni dolgo tega, ko so se Hyundaijevi Getzi prodajali kot vroče žemljice. Potem je z novim modelom prišla tudi nova cena.

20. 11. 2012

Že res, da je imel novi Getz, torej Hyundai i20 več opreme, da je bil večji in varnejši, a kupci, ki se vozijo zgolj v mestni gneči, gledajo na vsak evro. Zdaj, ko je i20 doletela že druga kozmetična prenova, si lahko oddahnejo.

Navkljub oblikovnim spremembam, bogatejši serijski (in posledično tudi doplačilni) opremi in novim motorjem, je ostala cena, v primerjavi s predhodnikom, praktično nespremenjena. Ob tem bodo mestni uporabniki zagotovo veseli še ene novosti; 1,4-litrski CRDi motor (v šibkejši različici) je zamenjal trivaljni 1,1-litrski CRDi motor, ki pa se ponaša z enako močjo, torej 75 'konji'.

Prav tako je dodan za prestavo bogatejši, torej šeststopenjski menjalnik (tudi za bencinski 1,4-litrski motor), končni rezultat pa je ob cenejšem vzdrževanju tudi varčnost in predvsem čistost izpuha. Tudi ostali, že od prej znani motorji, so bili podvrženi temeljiti prenovi, ob vsaj enaki, če ne večji moči pa so v primerjavi s svojimi predhodniki varčnejši in predvsem čistejši.

Za osnovni Hyundai i20 z 1,2-litrskim bencinskim motorjem in karoserijo s tremi vrati je potrebnih 10.490 evrov, dodaten par vrat zahteva 500 evrov. Za 1,4-litrski motor in pet vrat je potrebnih 11.890 evrov, za i20 z novim 1,1-litrskim dizelskim motorjem 75 'konj' 12.490 evrov, najdražji pa je seveda Hyundai i20 1,4 CRDi z 90 'konji' za katerega je potrebnih vsaj 13.490 evrov.

Slovenski uvoznik si želi, da bi se tudi za novinca odločilo vsaj toliko kupcev kot se jih je za trenutno različico, kar bi v skupnem seštevku pomenilo, da si prihodnje leto želijo prodati vsaj 400 Hyundaijev i20. (SP)