Novo v Sloveniji: Hyundai Tucson

31. 8. 2018 | Tomaž Porekar
Deli

Južnokorejski Hyundai je eni svojih prodajnih uspešnic, Tucsonu, po treh letih prodaje tretje generacije namenil rahlo prenovo.

Bolj kot zunanjosti, kjer so naredili le nekaj popravkov maske ter prtljažnih vrat, in notranjosti, z izboljšanimi materiali, so se lotili sprememb in izboljšav na elektronskih dodatkih in motorjih.

Motorno izbiro dopolnjuje nov 1,6-litrski turbodizel (116 in 136 'konj'), dvolitrski turbodizel pa je zdaj na voljo ob običajnem šeststopenjskem ročnem menjalniku tudi s samodejnim osemstopenjskim, lahko pa tudi kot mehki hibrid, kjer prvič pri Hyundaiju uporabljajo tudi 48-voltno napetost za delovanje dodatnih naprav.

V Tucsonu lahko zdaj za informativno-razvedrilno uporabo skrbi sedem- ali pa osempalčni zaslon, povezljivost je posodobljena (Apple CarPlay in Andoid Auto), mogoče je dobiti tudi navigacijski sistem s sedemletnim posodabljanjem na storitve Live.

V prenovljenem Tucsonu so na voljo tudi sodobni varnostni pomočniki pri vožnji, aktivni tempomat, sistem za preprečevanje naleta, za nadzor voznikove zbranosti, za ohranjanje voznega pasu, za prepoznavanje prometnih znakov, za samodejno zasenčenje žarometov (ti so lahko tudi s tehniko LED) ter kamere za popoln pogled okoli vozila pri parkiranju.

Cene so v primerjavi pred prenovo večinoma  nespremenjene, drugačna pa je sestava posameznih opremskih ravni. Osnovna različica Tucsona je 1,6 GDI Trend (132 'konj') in stane 19.990 evrov, z močnejšim, turbobencinskim motorjem 1,6 T-GDI (177 'konj') se cena dvigne na 25.690, ker je poleg močnejšega motorja na voljo tudi z višjo stopnjo opreme – Style. S štirikolesnim pogonom se cena dvigne na 27.680 evrov. Osnovni turbodizelski je 1,6 CRDI -115, kot Trend ta stane 22.690 evrov. Najmočnejši turbodizelski Tucson 2,0 CRDI – 185 Style 4x4 pa stane 30.280 evrov. Prenovljeni Tucson je naprodaj od zadnjih dni avgusta.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"