Daimlerjev slovenski uvoznik je v Slovenijo pripeljal novega Mercedes-Benza razreda B, ki je precej podrobnosti in dinamike prevzel od manjšega razreda A, a povsem obdržal svoj praktični enoprostorski značaj.
Čeprav je očitno ohranil enoprostorsko oblikovno zasnovo, se Mercedesov novinec ponaša z ugodnim količnikom zračnega upora 0,24, oblika je postala nekoliko bolj živahna, prav tako je precej dinamično zasnovana notranjost, ki je večino oblikovnih in funkcionalnih elementov prevzela od razreda A, vključno z infozabavnim sistemom MBUX, do katerega bo mogoče dostopati prek dveh velikih zaslonov z dotično funkcionalnostjo, občutljivimi območji na volanskem obroču ali govorno. Pozneje bo na voljo upravljanje s kretnjami, prek funkcijske ure pa bo lahko spremljal celo voznikovo telesno stanje.
Sedi se seveda nekoliko više, na zadnji klopi pa je po zaslugi daljše medosne razdalje tudi precej prostora za kolena odraslih potnikov. Namestitev zadnje klopi je za zdaj toga, pozneje pa bo na voljo tudi z možnostjo vzdolžnega pomika.
V Sloveniji bo Mercedes-Benz razreda B sprva na voljo s tremi linijami opreme. Bencinske motorje bodo zastopali dva 1,33-litrska štirivaljnika z močmi 100 (B 180) in 120 (B 200) kilovatov ter dva 2-litrska štirivaljnika z močmi 140 (B 220) in 165 (B 250) kilovatov. Dizelski bodo sprva trije, 1,461-litrski štirivaljnik B 180 d z močjo 85 kilovatov in 1,950-litrska štirivaljnika z močmi 110 (B 200 d) in 140 (B 220 d) kilovatov. Pozneje pridejo še šibkejša motorja B 160 in B 160 d in štirikolesni pogon, septembra pa tudi priključnohibridni Mercedes-Benz B 250 e.
Cena se z najšibkejšo bencinsko različico B 180 začne pri 25.870 evrih, najcenejša dizelska različica B 180 d pa stane najmanj 28.410 evrov.