Novo v Sloveniji: Nissan Navara

18. 3. 2016
Deli

Navara je uveljavljen Nissanov poltovornjak, ki po sejemski predstavitvi lani jeseni v Frankfurtu zdaj prihaja na slovenski trg že kot 13. generacija modela (šteto od začetnega Datsunovega poltovornjačka iz leta 1933).

Nissan je novi rod opremil s številnimi spremembami, največja pa se zdi prenovljena konstrukcija zadnje preme pri različici z dvojno kabino. Listnate vzmeti in klasično konstrukcijo toge preme so spremenili in zdaj za večje udobje na cesti in pri terenski vožnji skrbi večvodilska prema. Seveda je spremenjena tudi zunanjost, a oblikovanje ostaja v Nissanovem slogu (tudi z masko z nakazanim V v njej). Zdaj je Navara daljša za slabe 3 cm, a ima za 5 cm krajšo medosno razdaljo, za 7 cm pa so podaljšali nakladalni prostor. Nov je tudi motor, 2,3-litrski turbodizel je skupni izdelek alijanse Nissan-Renault. Na voljo bosta dve različici, s 163 in 190 'konji'. Slovenski Nissan bo ob dvojni kabini ponujal še podaljšano kabino ali pa tudi polizdelek, ki bo namenjen pretvorbi za posebne uporabnike. Pri opremi se je izbira tudi povečala, vsebina opreme pa kar precej posodobila. Zdaj so na voljo štirje paketi opreme - Visia, Acenta, N-Connecta in Tekna Premium. Na voljo bodo zgolj štirikolesno gnane različice, saj v Sloveniji že doslej za tiste z zgolj zadnjim ni bilo zanimanja. Pri štirikolesnem pogonu so zdaj dodatki za pomoč pri speljevanju navkreber in za vožnjo navzdol ter elektronska diferencialna zapora. Sicer pa je v navari na voljo tudi vsa tudi iz osebnih avtomobilov znani pomočniki za uporabo z elektronskimi dodatki.

Cena osnovne Navare z dvojno kabino (163 'konj') in opremo Visia je 29.050 evrov, osnovna z močnejšim motorjem ((190 'konj') in opremo N-Connecta stane 34.400 evrov. Navara s podaljšano kabino bo na voljo le z motorjem s 163 'konji', cena modela Visia ša znaša 26.050 evrov.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"