Novo v Sloveniji: Peugeot 508

16. 1. 2019 | Tomaž Porekar
Deli

Peugeot si od lanske novosti, drugega rodu 508, obeta spremembe v pogledu kupcev na znamko. Za to so naredili velik korak naprej pri zasnovi modela. Z drzno obliko so se oddaljili od dosedanjega modela, ki je bil precej bolj konservativen in konvencionalen. Novi 508 poskuša privlačiti poglede s privlačnimi potezami, saj gre za oblikovno zasnovo, ki naj bi spominjala na kupe (tudi z opustitvijo okenskih okvirov, najnižjo višino med tekmeci – zgolj 140 cm).

Tehnološko je seveda zasnovan na tistem, kar smo pri Peugeotu že spoznali v zadnjih letih, solidnem podvozju, enostavni paleti motorjev (manj prostornin, več različic zmogljivosti), dodatnem odličnem samodejnem osemstopenjskem menjalniku ter številnih elektronskih dodatkih, kjer pri vsakem novem modelu še širijo ponudbo.

Notranjost je seveda značilna za znamko, pristop pa so pri Peugeotu imenovali i-cockpit: majhen volan, ki omogoča namestitev tako, da voznik na merilnike gleda prek njega, digitalni merilniki ter sredinski zaslon na dotik, novi materiali, sedeži AGR. Kupec lahko izbere tudi prilagodljive funkcije za razpoloženje (i-cokpit amplify) ali način vožnje (eco, sport, confort, normal), tudi kakovostno avdio napravo.

V osnovni različici (Active) so na voljo zgolj trije elektronski pripomočki, prikazovanje prometnih znakov, sistem za preprečevanje trkov ('active safety brake', ki deluje s pomočjo kamere in radarja) ter aktivni nadzor vožnje po voznem pasu. Nekaj več jih je v opremi Allure, medtem ko sta opremi GT Line in GT bogato opremljeni s serijskimi pripomočki za elektronsko podporo varnosti in udobje pri vožnji.

Na voljo bosta dve bencinski različici, obe s turbobencinskim 1,6-litrskim motorjem ter samodejnim osemstopenjskim menjalnikom (1.6 THP 180 in 1.6 THP 225), kjer oznake pomenijo zmogljivost motorja. Nekaj več izbire je pri turbodizelski ponudbi. Osnovni, 1.6 BlueHDi 130, z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in z osnovno opremo Active stane 25.900 evrov, z bogatejšo je za 1.900 evrov dražji, osemstopenjski samodejni menjalnik zahteva dodatno doplačilo 2.000 evrov. V ponudbi sta še dva dvolitrska turbodizla s 160 ali 180 'konji'.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel