Nova oblika, tri različne pogonske možnosti ter prostorna in udobna potniška kabina s sedmimi sedeži
Peugeot na slovenske ceste pošilja novo generacijo svojega največjega športnega terenca, ki zdaj v dolžino meri 4,79 metra in s tem obeta prostorno in udobno notranjost. Pravzaprav je Peugeot 5008 podaljšana izvedba modela 3008, a ima vselej v potniški kabini sedem sedežev, čeprav naj bi bil avtomobil sčasoma na voljo tudi s petimi sedeži.
Armaturna plošča je enaka kot pri 3008 in ima sodoben videz. Tipični Peugeotov "i-Cockpit" v osnovni različici je sestavljen iz dveh 10-palčnih zaslonov, ki sta integrirana v eno samo elegantno ploščo, pri žlahtnejšem paketu opreme ima enoten 21-palčni zaslon.
Obema različicama je skupno navidezno lebdenje osrednjega zaslona na armaturni plošči, ki je delno prekrita s tkanino, kar v avtomobil vnese določeno lahkotnost in eleganco. Na desni strani je mogoče prek zaslona na dotik upravljati običajne funkcije, kot so navigacija, zabava in ogrevanje. Med njimi je deset takšnih, ki jim je mogoče dodeliti pogosto uporabljene funkcije in jih je mogoče aktivirati s pritiskom na gumb, odvisno od okusa voznika.
Za dobro udobje je treba drugo vrsto sedežev pomakniti nekoliko naprej. Dostop do dveh sedežev v prtljažniku ne zahteva preveč prilagodljivosti, saj zadnja klop zaradi novega zložljivega mehanizma zagotavlja dovolj prostora za vstop. Če je sprednji sedež nastavljen za osebo, visoko 1,80 metra, 5008 ponuja dovolj prostora. To se spremeni, ko se pojavi tretja vrsta sedežev in pri sedmih sedežih je prostornina prtljažnika sprejemljivih 259 litrov, dobrih 748 litrov s petimi sedeži in primernih 1815 litrov s povsem podrtimi zadnjimi sedeži. Naslonjala v drugi vrsti je mogoče podreti v razmerju 40:20:40, v tretji vrsti pa v razmerju 50:50. V predalu čisto zadaj pod dnom prtljažnika naj bi bilo prostora za 80 litrov tovora.
Tudi pogonski sklopi so enaki kot v modelu 3008. Za tiste, ki se še ne želijo odločiti za električni avto, je na voljo hibridna različica z bencinskim motorjem s 100 kilovati (136 KM) v kombinaciji s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Majhen elektromotor prispeva nekaj moči pri nizkih vrtljajih in razbremeni bencinski motor, tako da lahko deluje na do 15 odstotkov manj bencina. Standardna poraba WLTP znaša 5,7 litra na 100 kilometrov.
Najmanj bo pri slovenskih kupcih čislan električni 5008, opremljen z novo baterijo s kapaciteto 73 ali 98 kWh. Manjšo baterijo ima enomotorna različica s sinhronim elektromotorjem s trajnim magnetom z močjo 157 kW, kot tudi dvomotorna s štirikolesnim pogonom in močjo 240 kW ter enakim dosegom 500 km. Večja baterija je rezervirana za različico z močjo 170 kW in dosegom do 660 km. Polnjenje na hitri polnilnici z enosmernim tokom (160 kW) bi trajalo pol ure iz 20 na 80 % odstotkov. Za 5008 je na voljo tudi priključni hibridni pogon, sistemsko zmogljivost navaja na 143 kilovatov /195 KM, baterija pa je namenjena povsem električnemu dosegu do 80 kilometrov.
Osnovni hibrid stane 36.150 evrov, priključni hibrid 45.150 evrov in električni e-5008 (brez vštete subvencije v višini 6.500 evrov) 47.490 evrov.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere