Novo v Sloveniji: prenovljeni Audi A1

17. 2. 2015
Deli

Audi je pohitel in je začel prodajati svoj prenovljeni najmanjši model A1 še nekoliko prej, kot smo ob poročilu z mednarodne predstavitve napovedali.

Slovenskim Audijevim kupcem se je tudi A1 kar priljubil, saj je njegov delež v celotni Audijevi prodaji pri nas v letih, odkar je na voljo, znašal kar osem odstotkov – oziroma okoli 600 avtomobilov. Od tega jih je bilo takšnih s tremi vrati okoli sto, od sedaj, ko slovenski distributer ponuja prenovljenega, pa bo uradno na voljo le še petvratna različica – seveda še naprej z dodatno oznako Sportback.

Motorna ponudba je precej prenovljena, na voljo bodo trije bencinski motorji in dva dizelska, vsi seveda z dodatnim polnjenjem s puhali. Osnovni motor je z oznako 1,0 TFSI. Gre za trivaljni turbobencinec s 96 'konji' (70 kW), ki v povezavi s petstopenjskim ročnim menjalnikom v ozračje po normnih meritvak na kilometer prevožene poti spusti zgolj 99 gramov CO2. Še manj je normni izpust pri trivaljnem 1,4 TDI (le 91 gramov), ta motor zmore 90 'konji' (66 kW). Audi A1 v vseh različicah z motorji TDI (tudi pri 1,6) v zrak spusti manj kot 100 gramov CO2.

Z dvema možnima specifikacija je na voljo 1,4 TFSI (125 in 150 'konj'), 1,8 TFSI na prednji kolesi prenese celo 192 'konj'. Pri vseh mpotornihi različicah lahko kupci izbirajo med osnovno in dvema bogatejšima opremama, z oznakama Design ali Sport. Na vrhu ponudbe bo na voljo S1 s kar 231 'konji'.

Cene se začno pri 17.860 evrih (osnovni 1,0 TFSI), za menjalnik S tronic je treba doplačati 2.000 evrov, za opremo Design 1.750, za opremo Sport pa 1.810 evrov. Doplačilo za osnovni TDI (1,4) znaša 1.640 evrov, za osnovni 1,4 TFSI (125 'konj') 2.080, za močnejši 1,4 TFSI (150 'konj') pa 3.640 evrov. Štirivaljni 1,6 TDI je od osnovnega dražji za 3.370 evrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja