Novo v Sloveniji: Range Rover Evoque

Po mednarodni predstavitvi pred nekaj tedni je v Slovenijo zapeljala druga generacija najmanjšega križanca z Range Roverjevo značko na pokrovu motorja.

Novo v Sloveniji: Range Rover Evoque (foto: Tomaž Porekar) Tomaž Porekar
3. 4. 2019

Najuspešnejši model podznamke Range Rover, Evoque, je po osmih letih dobil naslednika, zdaj je ta na voljo tudi na slovenskem trgu. Za letos pri novem slovenskem prodajalcu Avto Aktivu načrtujejo prodajo celo okoli 125 primerkov drugega rodu.

Ta je skoraj povsem enakih zunanjih mer, a z 21 milimetrov daljšo medosno razdaljo. Zaradi nove konstrukcije, ki temelji na novi platformi PTA, pa ponuja nekaj več prostornosti. Evoque za učinkovitejšo izrabo energije iz goriva deluje kot blagi hibrid, le osnovna različica pa je na voljo s prednjim pogonom ter ročnim šeststopenjskim menjalnikom.

Več o vtisih s prve vožnje si lahko preberete na straneh 30 in 31 pete številke revije Avto magazin.

Cenovno je kar precejšnja razlika med osnovnim turbodizelskim Evoquom (2.0 eD4 dizel FWD), ki stane 41.342 evrov, ter bencinsko različico (seveda tudi z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom (2.0 Si4 4WD) za 50.604 evrov.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri