Novo v Sloveniji: Škoda Rapid

Škoda Rapid je prvi model z novim oblikovnim pristopom, ki je svež, eleganten in brezčasen.

10. 12. 2012

Ob slednjem imajo pri Škodi v mislih predvsem trajanje modela, saj je nova kompaktna limuzina Rapid pomemben model v strategiji rasti, s katero želijo do leta 2018 prodati vsaj 1,5 milijona Škod po vsem svetu. Projekt je zahteven, če vemo, da so lani prodali 879.000 vozil znamke Škoda; dobrih 40 odstotkov v zahodni Evropi, dobrih 30 v Aziji, 14 v centralni in nekaj več kot 12 v vzhodni Evropi.

Nov začetek

A da bo cilj lažje doseči, pripravlja Škoda v prihodnjih mesecih popolno ofenzivo. Del te je bil pred časom sicer že Citigo, a pri Škodi ne skrivajo, da je to koncernski avtomobil, skupaj za katerega je 'kriv predvsem Volkswagen Up!. Zato imajo Škodo Rapid za tistega pravega začetnika novega obdobja in seveda tudi novega oblikovnega pristopa. Vodja oblikovnega oddelka Jožef Kaban je zbral v svojo ekipo oblikovalce različnih narodov in različnih pogledov ter posledično različnih znanj. Tako bodo novi izdelki omenjene ekipe všečni bolj širšemu spektru uporabnikov, hkrati ob oblikovni všečnosti, pa jih bodo nagovarjali še s prostornostjo, koncernsko tehnologijo (motorji), dobro serijsko opremo (klasično trije paketi opreme, Active/Ambition/Elegance) in kvalitetno izdelavo. Tako kot je v navadi, bo Škoda tudi v Rapidu ponudila nekaj pomembnih in dobrodošlih dodatkov, kot na primer koš za smeti, v vratca posode za gorivo vgrajeno strgalo za sneg in led ter dvojno pregrinjalo v prtljažniku.

Motorji

Ko je govora o motorjih, so ti seveda koncernski (Volkswagen), kar pomeni že preskušeni in uveljavljeni. Najcenejši Rapid bo tako različica z 1,2-litrskim motorjem (75 'konj') in osnovno opremo Active, za katero bo potrebno odšteti 11.999 evrov. Paleto bencinskih motorjev dopolnjuje še 1,2-litrski TSI z dvema močema (86 in 105 'konj'), za katere bo potrebnih 13.350 oziroma 14.150 evrov ter 1,4-litrski TSI (122 'konj'), ki stane 16.750 evrov. Šibkejša 1,2-litrska motorja sta opremljena s petstopenjskim ročnim menjalnikom, močnejši 1,2-litrski s prestavo več, 1,4-litrski TSI pa zaenkrat sodeluje le s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom DSG. Ljubitelji dizelskih motorjev imajo trenutno na razpolago le en 1,6-litrski TDI s 105 'konji'  (in petstopenjskiim ročnim menjalnikom) za katerega je potrebno odšteti 16.150 evrov.


Prodajni načrti

Pri slovenskem uvozniku znamke Škoda o popustih ne razmišljajo, so pa kupcem v primeru menjave staro za novo pripravljeni ponuditi za rabljen avto 1.000 evrov več. Tako računajo, da bi v prihodnjem letu v Sloveniji prodali vsaj 300 Rapidov, tudi na račun posebnega in ugodnega financiranja in dejstva, da ima tudi Škoda Rapid štiriletno jamstvo.

V priloženem videu, posnetem na letošnjem pariškem avtomobilskem salonu, si lahko pogledate, kako bo Rapid navduševal s prostornostjo, če pa vas o avtu zanima še kaj več, si lahko na tej povezavi preberete, kaj smo v Avto magazinu zapisali z vožnje Škode Rapid.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri