Novo v Sloveniji: Toyota Corolla

Nova generacija Corolle bo prva po več generacijah, ki ne bo na voljo z dizelskim agregatom.

Novo v Sloveniji: Toyota Corolla (foto: Toyota) Toyota
11. 4. 2019

Zasnovana na Toyotini globalni modularni platformi TNGA, 12. generacija tega najbolj prodajanega avtomobilskega modela v svetovnem merilu je zapeljala na slovenske ceste. Za Corollo pregovorne značilnosti, kot sta kakovost in zanesljivost, naj bi dodali še čustveno noto. Za to so poskrbeli s privlačno obliko, kakovostno notranjostjo in boljšo dinamiko.

Po novem poleg dveh klasičnih bencinskih pri Toyoti ponujajo dve različici hibridnega sklopa – novi generaciji 1,8-litrskega s 122 'konji' se je pridružila 180-'konjska' različica z dvolitrskim štirivaljnim bencinarjem. Največja hitrost, s katero se Corolla lahko pelje na elektriko, je zdaj 115 kilometrov na uro. Poleg tega, da je notranjost oblikovno dodelana, je tudi nadgrajena z novim paketom asistenčnih sistemov (aktivni tempomat s sistemom start/stop, prepoznavanje pešcev, ohranjanje vozila v voznem pasu …).

Cenovna umestitev? Za osnovno, 1,2-litrsko turbobencinsko Corollo, je treba plačati 16.900 evrov, za vstopni hibrid pa 18.990 evrov. Močnejši hibrid bo približno dva tisočaka dražji. 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri