Novo v Sloveniji: Toyota Yaris

Toyota Yaris, ki letos praznuje 15. rojstni dan, je v treh generacijah med mestne avtomobile prinesel mnogo, a očitno še vedno premalo. Zato je novinec oblikovno malce drznejši, večji v notranjosti, z bogatejšo opremo (predvsem zabavno-informativnimi sistemi) in z boljšimi motorji.

18. 9. 2014

Prvo generacijo se vsi, tudi pri Toyoti, najraje spominjajo. Leto 1999 je prineslo zelo uporaben mestni avtomobilček prikupne oblike, ki je s samosvojo instrumentno ploščo kar klicalo po novih tehnologijah in mladih kupcih. Potem sta bili še dve generaciji, leta 2005 in 2011, vendar nista bili tako uspešni niti pri dvigovanju prahu niti v zaslužkarstvu. Zato so pri Toyoti znova sklicali testne skupine, jih povprašala po željah ter jim dala v primerjavo novega Yarisa in tekmece.

Če že govorimo o denarju se je investicija v ta projekt ustavila pri številki 85 milijonov evrov. Zaradi te vsote dobijo kupci bolj dinamično oblikovani Yaris, ki je večji, ima v notranjosti boljše materiale, je bolje zvočno izoliran in ponuja več personalizacije. Zanimivo, hibridna različica ni več oblikovno ločena od klasičnih (bencinskih in turbodizelskih) različic; v Evropi delež hibrida znaša kar okoli tretjine prodajne pogače, pri nas računajo na 8 odstotkov. Motorji bodo štirje, 1.0 VVT-i z 51 kW (69 'konji'), 1.33 Dual VVT-i s 73 kilovati (99 'konji'), že prej omenjeni hibridni 1.5 VVT-i HSD s 55 kilovati (75 'konji') in 1.4-litrski turbodizel D-4D s 66 kilovati oziroma 90 'konji'. Hibrid je seveda zanimiv zaradi 3,3-litrske povprečne porabe goriva in izpustom CO2 samo 75 g na prevoženi kilometer, kar pomeni za 5 odstotkov bolje od predhodnika. Pri nas najbolj računajo na 1.33 z opremo Sol in Lounge, razlika med primerljivo opremljenim Aygom in Yarisom pa naj bi bila dva tisočaka.

Osnovni Yaris bo stal 10.200 evrov, imel pa bo klimatsko napravo, štiri varnostne blazine, stabilnostni VSC, radio s CD-predvajalnikom, električni pomik stekel, potovalni računalnik in osrednjo ključavnico. Druga stopnja bo Stella, ki bo ponujala že za dotik občutljiv barvni zaslon Toyota Touch 2, bluetooth, usnjeni volanski obroč, kamero za vzvratno vožnjo in 15-palčna platišča. Sol bo k omenjeni opremi ponujal še projektorke žaromete in tempomat, Lounge pa še dve dodatni stranski varnostni blazini, varnostno blazino za voznikova kolena, samodejno klimatsko napravo in zadnje luči v LED-tehnologiji. Oprema Sport bo z večjimi 16-palčnimi kolesi, spojlerjem in športnimi merilniki seveda namenjena bolj dinamičnim voznikom.

V letu 2015 naj bi pri nas prodali 420 novih Yarisov, naprodaj pa so že od (letošnjega) avgusta.  

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri