Novo v Sloveniji: Volkswagen Amarok

Volkswagen je spremenil svojo ponudbo pri lahkih poltovornjakih, saj je prenovljeni Amarok zdaj na voljo le z večjim, šestvaljnim TDI-jem.

Novo v Sloveniji: Volkswagen Amarok (foto: Volkswagen) Volkswagen
20. 10. 2016

Trilitrski V6 motor iz Audija Q7 so posebej priredili za uporabo v tem lahkem gospodarskem in terenskem avtomobilu z nekaterimi ukrepi za povečanje vzdržljivosti, ima ločeno hlajenje glave valjev in bloka motorja, vodno hlajeno turbopuhalo z električnim pogonom za občasno dodatno moč, prilagodljivo oljno črpalko, motor pa prenese tudi pogon z gorivom z več vsebnosti žvepla, naftni filter pa ima vodno zaporo. Novi motor je na voljo v treh različnih izvedenkah s 163, 204 ali 224 'konji', izkaže pa se s kar 550 Nm navora, pri najmočnejši motorni različici je s pomočjo 'ovderboosta' vozniku v omejenem območju med 50 in 120 km na uro na voljo še dodatnih 30 do 40 Nm navora.

Razen tega so pri Volkswagnu pri Amarokovi prenovi spremenili oziroma dodali nekaj stvari na karoseriji in notranjosti. Precej posodobljen je infozabavni sistem.

Za zdaj bo Amarok na voljo z nespremenjeno zasnovo štirikolesnega pogona v dveh izvedenkah, v drugi polovici leta 2017 bo na voljo še osnovna različica Trendline V6 TDI z zadnjim pogonom in motorjem zgolj s 163 'konji' (za 30.900 evrov). Amarok tudi ni več dobavljiv z osnovno kabino, pač pa le z dvojno.

Za letos načrtujejo prodajo okoli 35 Amarokov, za zdaj ge je mogoče dobiti le v dražji oziroma bolje opremljeni in najmočnejši različici (3,0 Highline 4M) z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom za 42.723 evrov. Amarok 3,0 Comfortline 4M s 204 'konji' in ročnim šeststopenjskim menjalnikom bo stal 37.015 evrov.