Novo v Sloveniji: Volkswagen Sharan

Pravzaprav se je prejšnji Sharan, predstavljen daljnega leta 1995, vse do konca še kar dobro prodajal, kljub starosti zasnove. A zdaj je tu, tudi na našem trgu, nova generacija, nova od tal do strehe.

29. 10. 2010

Zrasla je za 22 centimetrov v dolžino in je znotraj krepko bolj prilagodljiva. Na voljo je kot pet-, šest- ali sedemsedežnik, z motorji TSI in TDI (vsi z varčno tehnologijo Bluemotion), z ročnim ali s samodejnim (DSG) menjalnikom, s sodobnimi dodatki Park Assist, (Dynamic) Light Assist, Rear Assist, DCC ter drugimi in s tremi osnovnimi paketi opreme. Trendline ima med drugim stabilizacijski ESP, sedem varnostnih blazin in tripodročno klimatsko napravo, verjetno najbolj priljubljeni Comfortline ima lahka platišča in delno električno nastavljiva sedeža, Highline pa usnje ter alkantaro ter kromirana strešna nosilca.

Tudi seznam doplačil je tradicionalno dolg, med drugim so tam vgrajeni otroški sedeži (230 evrov za enega), v primerjavi s tekmeci pa je po trditvah slovenskega zastopnika za Volkswagen osnovna različica turbodizelskega Sharana najcenejša. Tudi zato pri Porscheju Slovenija upravičeno pričakujejo, da se bo novi Sharan pri nas s S-Maxom potegoval za prvo mesto v segmentu. Sicer pa stane 1.4 TSI (110 kW) Trendline slabih 25 tisoč, 2.0 TDI (103 kW) Trendline pa malce več kot 26 tisoč evrov. V ceniku sta ta hip še 2.0 TDI (103) DSG ter 2.0 TDI (125) DSG, ki edini ni na voljo v paketu Trendline. V začetku leta 2011 prideta na trg še različici z motorjem 2.0 TSI (147) in 1.4 TSI DSG. (VK)