Novo v Sloveniji: Volkswagen Tiguan

Kompaktni cestni terenec je postal bolj podoben velikemu Tuaregu in ostalim sodobnim Volkswagnom. Kupec lahko izbere nekaj novih bombončkov, na primer sistema za zaznavanje utrujenosti voznika in asistenco za ohranjanje smeri.

Novo v Sloveniji: Volkswagen Tiguan (foto: Matevž Hribar) Matevž Hribar
21. 7. 2011

Kompaktni mestni terenec je s prenovo oblikovno stopil v vrsto modernih Volkswagnov. Novi Tiguan si namreč komaj zasluži ta pridevnik, saj je oblikovno le malenkostno osvežen, bolje opremljen in ima nekaj novosti na področju pogonskih motorjev. Tako na seznamu opreme najdemo sistem za zaznavanje utrujenosti voznika (serijsko pri opremah Sport & Style ter Track & Style), sistem za samodejni vklop dolgih luči ter asistenco za ohranjanje smeri, ki zna sama popraviti smer vožnje, ko nepozoren voznik zapelje preblizu ločilne črte.

Tako kot prejšnji model je dobavljiv v cestni ali bolj terenski različici (prepoznali ga boste po bolj poševno odrezani maski), a zadnjih več kot desetino ne nameravajo prodati. Pogon je lahko dvo- ali štirikolesni, motorji pa so, tako kot pri Golfu Cabrioletu, vsi prisilno polnjeni, od tega sta dva od skupaj šestih motorjev nova. Ponudba tistih, ki pijejo bencin, se začne pri 1,4-litrskem TSI-ju (122 'konjev') in konča pri enako poimenovanem 'turbaku' s 600 kubičnimi centimetri več (210 'konjev'), seznam dizlov pa obsega dvolitrski motor TDI v izvedbah s 110, 140 ali 170 'konji'.

Še finančna plat prenove: slabih 23 tisočakov stane Tiguan 1.4 TSI BlueMotion Technology Trend & Fun, natanko 37.263 evrov pa 2.0 TSI 4MOTION s samodejnim menjalnikom in stopnjo opreme Track & Style. (MH)

Povezave:
Cenik
Konfigurator