Novo v Sloveniji

Te dni je na naš trg pri­šel naj­manj­ši Ssangyongov tere­nec v tem tre­nut­ku, karo­se­rij­sko pre­cej pre­dr­zen Actyon.

23. 11. 2006

Ponudba obse­ga dva motor­ja (2, 3-litrski ben­cin­ski in dvo­li­tr­ski tur­bo­di­zel­ski, oba pa sta v soro­du z izdel­ki Mercedes-Benzov), dva pogo­na (le zadnji ali elek­trič­no pri­klop­lji­vi šti­ri­ko­les­ni) in pet pake­tov opre­me.

Tudi zno­traj zelo zani­mi­vi Actyon je še pose­bej cenov­no pri­vla­čen: ob upoš­te­va­nju akcij­ske­ga popu­sta se cene pri­čno pri petih mili­jo­nih (A230 4×2), za dodat­nih 200 tiso­ča­kov že dobi­te tur­bo­di­zel­ski motor in za dodat­ne­ga pol mili­jo­na (paket Cool) še šti­ri­ko­les­ni pogon, reduk­tor, samo­dej­no kli­mat­sko napra­vo in še kaj. Najdražji Actyon po ceni­ku je 2.0 Xdi Prestige +, ki stane 6, 6 mili­jo­na tolar­jev.

Actyon je zani­mi­va kom­bi­na­ci­ja klene teh­ni­ke (toga zadnja prema, pogon, ki omo­go­ča dobre teren­ske zmog­lji­vo­sti) in dina­mič­ne, sko­raj šport­ne podo­be. Vsekakor ne bo ostal nepre­po­zna­ven in ima lepe mož­no­sti, da posta­ne tudi na našem trgu naj­bo­lje pro­da­ja­ni Ssangyong. Že febru­ar­ja 2007 pa uvoz­nik napo­ve­du­je še eno karo­se­rij­sko raz­li­či­co, in sicer Pickup.

Vinko Kernc

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri