Avtomobilski salon Pariz: Citroën

2. 10. 2012
Deli

Pri Citroënu je bilo večjih in manjših novosti precej.

C-Elysee si tehniko deli s Peugeotovim 301, za razliko od podaljšanega, limuzinskega C4 L pa ni namenjen ruskemu in kitajskemu trgu, temveč delom Evrope (Španija, centralna Evropa, Turčija) in severne Afrike. Slovenska premiera je že napovedana za prve dni novega leta. Tako kot 301 tudi 4,43 metra dolgi C-Elysee v osnovni različici ga poganja novi 1,4-litrski bencinski motor PureTech Vti z 72 'konji', omisliti pa si ga bo moč tudi z močnejšim, 115-'konjskim' bencincem in 92-'kojskim' HDijem, tudi z menjalniško avtomatiko. Pri Citroënu poleg prostornosti (s 506-litrskim prtljažnikom vred) poudarjajo tudi stroškovno učinkovitost avtomobila skozi vso življenjsko dobo.

DS3 je dobil kabrioletsko različico z mehko streho, ki jo je moč premikati vse do hitrosti 120 kilometrov na uro (ne, ni napaka, saj DS3 Cabrio ni klasičen kabrio, temveč ima le pomičen, mehak strop in ne celotne strešne konstrukcije) in velikim prtljažnikom, prenovili pa so tudi dirkaško različico DS3 WRC.

Nekaj sprememb je tudi na C3 Picasso, ki je bil deležen oblikovne prenove (maska, luči, prednji odbijač, meglenke) ter nekaj nove opreme (eMyWay navigacije ter notranja LED ambientalna osvetlitev, na primer). Prenovljeni C3 Picasso k nam prihaja januarja.

V proloženem videu si lahko pogedate, kako je videti C-Elysee v živo!

Citroën C-elysee