Osrednja zvezda na Land Roverjevem razstavnem prostoru v Parizu je bil seveda novi Range Rover.
Novi Range Rover je v primerjavi s predhodnikom zmogljivejši, še razkošnejši in občutno lažji. Izboljšana je izolacija, uporabljeni so novi materiali, več je prostora na zadnji klopi. Angleži trdijo, da je prvi SUV na svetu, ki ima povsem aluminijasto samonosno karoserijo in je zato od predhodnika lažji za kar 39 odstotkov, kar v številkah pomeni ogromnih 420 kilogramov. Posledično so zaradi manjše teže boljše zmogljivosti avtomobila, poraba goriva in izpusti CO2 pa so logično manjši. Seveda je dobil Range Rover še novo podvozje, Landroverjev sistem Terrain Response druge generacije, ki poskrbi, da je Range kljub svoji velikosti in prestižnosti v svojem razredu eden redkih avtomobilov, ki je sposoben vožnje po zahtevnem terenu. Motorji ostajajo prostorninsko enaki, tako bo mogoče izbirati med bencinskim in dizelskim osemvaljnikom ter manjšim dizelskim šestvaljnikom, seveda pa so bili prav vsi deležni vsaj rahle prenove.
Prodaja novega Range Roverja, ki ga bodo izdelovali v novem proizvodnem obratu v Solihullu v Veliki Britaniji in bo na prodaj v več kot 160 državah sveta, se je pravzaprav že začela, prve dobave pa lahko kupci pričakujejo v začetku leta 2013.