Novega Clia smo že dodobra obdelali, tako v reviji Avto magazina kot tudi na spletnih straneh, zato se bomo raje osredotočili na druge karoserijske in zanimive motorne različice.
V Parizu smo lahko videli tudi karavanskega Clia, ki s skupno dolžino 4,262 metra (torej 824 milimetrov več kot osnovni Clio) zagotavlja kar 430 litrov prtljažnega prostora. Čeprav je medosna razdalja karavanske različice povsem enaka kot pri petvratni različici, je torej prtljažnika več za okroglih 130 litrov. Na izbrane trge naj bi prišel v prvi četrtini leta 2013. Več globokega dihanja pa bo prinesel novi Renault Clio RS, ki bo namesto dvolitrskega atmosferskega motorja ponujal povsem nov 1,6-litrski turbomotor. Razlog za zamenjavo prav gotovo tiči v manjši porabi goriva (pri zmerni vožnji) in večjem navoru pri nižjih vrtljajih, čeprav je številka o končni moči enaka prejšnji: 200 'konjev'. Očitno bodo atmosferski športni motorji res romali na odpad zgodovine. Pa še to, Clio bo na slovenski tgr zapeljal že v naslednjih dneh! Tudi cena bo zelo zanimiva in tako se lahko dosedanji lastniki že kar postavijo v vrsto: za cene od 10.190 evrov naprej!