Prve fotografije in podatki novega Aurisa, ki ga je Toyota predstavila na pariškem salonu, so sicer že nekaj časa v javnosti.
Da bo takoj na voljo tako kot hibrid v karavanski (sedaj se imenuje Touring Sports) različici, smo tudi vedeli – razveseli pa dejstvo, da je karavan lahko tudi hibrid (kar so dokazovali z razstavljenim modelom), kar je novost v tem razredu. Tako kombilimuzina kot Touring Sports imata 2,6 metra medosne razdalje (kar je nekako razredno povprečje), je pa karavan za 285 milimetrov daljši, seveda na račun večjega zadnjega previsa (za večji prtljažnik). Začetek Aurisove prodaje bo prihodnje leto, petvratne različice v začetku leta, Touring Sports pa bo na voljo od sredine 2013.
Kozmetično prenovo je doživel Verso, ne le navzven, temveč so izboljšali tudi oblikovanje in materiale v notranjosti. Tehničnih novosti je malo, izstopa prenovljeni dvolitrski dizel z manj izpusti in višjim navorom v nizkih vrtljajih.
Električni iQ EV je logično, serijsko nadaljevanje tistega, kar je nakazoval konceptni FT-EV 3, je za 135 milimetrov daljši od klasičnega iQ in tehta le 125 kilogramov več od njega. Električni doseg (Litij-ionska baterija je v zadku avtomobila, kjer ima klasični iQ izpušni sistem) je 85 kilometrov, 64-'konjski' elektromotor pa iQ EV požene do 125 kilometrov na uro.
GT 86 pa je dobil različico TRD Performance Line. Gre za nekaj dodatkov na karoseriji in v notranjosti, novost pa so tudi 18-palčna platišča, seveda ne več s Priusovimi gumami. Z nekoliko trše nastavljenim podvozjem, ki ga je mogoče tudi po višini nastavljati pa nakazuje, da bodo pri Toyoti imeli z dodatnim opremljanjem GT 86 še veliko opravkov.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere