Avtomobilski salon Pariz: Volkswagen

15. 10. 2012
Deli

Kot ste lahko prebrali že v kolumni Tomaža Porekarja, smo na Volkswagnovem razstavnem prostoru videli le Golfa.

Verjetno je moralo francoske izdelovalce malce boleti, da je na njihovem največjem avtomobilskem dogodku Golf glavna zvezda, vendar je tudi res, da sta veliko pozornosti pritegnila tudi novi Renault Clio in Opel Adam. Toda glavna zvezda je samo eden ... Kaj še napisati o novincu, kar že nismo večkrat objavili v Avto magazinu? Že pred salonom se je vedelo, da bo za 100 kilogramov lažji, bolje opremljen (zaslon na dotik) in tehnično napreden (štirivaljnik s funkcijo izklapljanja valjev), cena pa naj ne bi bila višja. V Slovenijo naj bi zapeljal že letos novembra, osnovna cena pa je tudi znana, stal naj bi namreč 15.165 evrov za trivratno karoserijsko različic in 15.859 evrov za petvratno. Novost  pa je različica GTI. Načeloma so ga predstavili kot koncept, saj je do njegove prodaje še nekaj manj kot leto dni, vendar se serijski prav gotovo ne bo bistveno razlikoval. Pod motorni pokrov so mu namestili 160-kilovatni (217 –'konjski') prisilno polnjeni dvolitrski motor, ki prek ročnega šeststopenjskega menjalnika ali dvosklopčnega menjalnika DSG poganja prednji kolesi. Pospešek od 0 do 100 km/h? Le 6,6 sekunde! Zanimivo, ponudili bodo tudi močnejšo različico (no, le 10 'konjev' več), ki ima tudi zmogljivejše zavore in športnejši diferencial.  Razen tega pa je Volkswagen predstavil še nekaj varčnih različic (Blue Motion Technologies), o katerih bo več govora v naslednji številki Avto magazina.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel