Po Fiatu 500 naši zahodni sosedje pripravljajo novo mini ofenzivo. Kmalu bo od 'mrtvih vstal' legendarni Topolino.
Ime še ni potrjeno, a skoraj zagotovo ga bo Fiat uporabil za poimenovanje novega mini avtomobila, ki bo pomenil cenovni in prostorski vstop v Fiatovo ponudbo. Nekatere govorice celo zatrjujejo, da ga bodo izdelovali v Srbiji (Yugo se vrača), pohvalil pa naj bi se z vstopno ceno med 6.000 in 7.000 evri. Manj kot tri metre dolgi avtomobilček – Toyotin iQ ima recimo nekaj milimetrov manj kot tri metre – se bo pohvalil še z okolju prijaznejšim motorjem, saj naj bi novi dvovaljnik s tehnologijo MultiAir v zrak izpustil 90 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Povsem nov Fiatov agregat bo na voljo v 65-'konjski' atmosferski in prisilno polnjeni različici z 90 'konji'.
Na fotografijah je Fiatov malček na začetku testiranj v predelani karoseriji Pande. Poslanstvo Fiata Topolina bo drugačno kot poslanstvo obujenega 500 ali Toyote iQ, ki sicer stavita na čim okretnejše mestno premikanje, a na račun višje prodajne cene, ker pač merita na premožnejše kupce s slogom.
Topolino naj bi bil drugačen, njegovo poslanstvo bo prevažati tiste, ki si bodo tisti trenutek, ko se bo začel prodajati, končno privoščili nov avtomobil. Zaradi majhnega izpusta CO2 in malo prostora, ki ga bo zasedel na parkiriščih, bo še posebej priljubljen v prestolnicah, ki zaradi onesnaževanja omejujejo dostop do mestnega središča z avtomobili.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del