Letos prihaja Audi A1

Poleti 2010 bodo pri Audiju razširili svojo modelno paleto navzdol. Na osnovi Volkswagnovega Pola nastaja mali Audi A1, s katerim v Ingolstadtu ne želijo ponoviti neuspeha z A2, ampak požeti podobne sadove, kot jih je delil A3.

4. 1. 2010

Centimeter manj od štirih metrov bo dolg Audijev najmanjši član. Audi bo pri njegovi prodaji stavil na preizkušene recepte kakovostne izdelave in 'premium' občutkov, ki jih porajajo dobri materiali v notranjosti in prestižni dodatki v obliki tehničnih priboljškov. Oblikovno bo A1 izhajal iz leta 2007 predstavljenega koncepta v Tokiu.

Pri motorjih ne bo revolucije, saj v Ingolstadtu za malega A1 črpajo že znane agregate. Od vstopnega 1, 2-litrskega prisilno polnjenega bencinskega TSI-ja s 77 kilovati do dizelskega 1, 2-litrskega trivaljnika s 55 kilovati. V ponudbi pa bodo še 1.4 TFSI z 90 kilovati, 1, 6-litrski TDI z močjo 66 in 77 kilovatov ter 2.0 TDI z močjo več kot 105 kilovatov.

Bo pa seveda tudi razburljivo, za kar bo poskrbel 1, 4-litrski prisilno polnjeni bencinec, ki si bo v S do moči okoli 132 kilovatov pomagal z mehanskim polnjenjem in s turbopuhalom. Takšen konkurent Minijevemu Cooperju S bo od 0 do 100 kilometrov pospešil v manj kot sedmih sekundah, dosegel pa bo največjo hitrost blizu 230 kilometrov na uro.

A1 bo prvič na ogled marca v Ženevi, kasneje pa nameravajo pri Audiju razširiti ponudbo malčka, in sicer najprej v začetku leta s trivratnim, nato proti koncu istega leta še s petvratnim (A1 bo sprva trivratni) Sportbackom (študija je bila na ogled lani na avtomobilskem salonu v Parizu), 2012 pa pride na vrsto tudi A1 Cabrio. Da A1 ne bo le ena različica, je že pred časom napovedal Audijev Rupert Stadler, ko je izjavil, da bo A1 del velike družine, v kateri bo tudi različica RS, ki pa bo, kot S1, morala preživeti kot edina le s sprednjim pogonom.

Polova platforma po eni strani pomeni manj stroškov pri razvoju, slabša plat medalje pa je dejstvo, da nima štirikolesnega pogona. A1 se bo peljal z veliko varčevalnimi sistemi: od regeneracije zavorne energije prek sistema start-stop do indikatorja izbire prave prestave. Med menjalniki bo tudi sedemstopenjski S-tronic, drugače pa bodo v A1 serijsko pretežno vgrajevali pet- in šeststopenjske ročne menjalnike.

Odprti konkurent Miniju Cabrio se bo postavljal z 2+2-sedežno konfiguracijo in mehko zložljivo streho.

Se bo v družini A1 znašel tudi Speedster? Če to drži, bi lahko bil videti takole (rdeči brez strehe).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri