Mitsubishi Lancer Evo X v Zelenem peklu

Ni presenečenje, da so Mitsubishijevega Lancerja Eva X vohuni posneli prav na natežji testni stezi v Evropi, na sloviti Nordschleife.

5. 8. 2007

Vohunski fotografi, ki prežijo na 22 kilometrskem Nürburgringu, so bili prijetno presenečeni, ko so urzli novo Desetico. S skrivanjem Mitsubishija Lancerja Eva X se inženirji niso trudili, saj je predserijska različica že objavljena (vseeno pa je lepo videti 'muzo' vseh reli dirkačev v akciji).

Lancer Evo X bo pod motornim pokrovom skrival okoli 300 'konj'. V primerjavi z manj zmogljivimi brati in sestrami se pohvali z večjimi odprtinami za dotok svežega zraka, ki hladi agregat, zavore in druge pogonske sklope.

Pri Mitsubishiju bodo lahko kupci zverine Evo X že na začetku prodaje izbirali med dvema menjalnikoma, med petstopenjskim ročnim in šestopenjskim SST-jem z dvema sklopkama, za katerega naj bi se po ocenah Japoncev odločilo kar 80 odstotkov kupcev.

Ti bodo lahko izbirali med tremi nastavitvami, med običajno, športno in superšportno. Zadnja nastavitev je namenjena predvsem uporabi na stezah, kjer je po pravilu vrtljaje nujno držati čim bližje rdečega polja. Cene Eva X naj bi se začele pri 42 tisoč evrih. Micka bo seveda gnana na vsa štiri kolesa.