Napovedujemo Mazdo CX-5

Vedno dražji naftni derivati so začeli nekoliko omejevati rast prodaje mehkih terencev, zato pa povpraševanju po manjših ni videti konca. Tu bo po novem Mazda iskala svoj kos tržne pogače z novim petsedežnim SUV-om CX-5, ki bo tržno bolj zanimiv kot večji CX-7.

16. 9. 2008

Ta je na voljo le z 2, 3-litrskim turbobencinskim motorjem, ki sicer navdušuje z močjo in veseljem do dela (skupaj s štirikolesnim pogonom in z dobrim menjalnikom so ti trije najboljši par), a ne zadovoljuje tistih (v Evropi jih je kar precej) kupcev, ki iščejo varčnejšega turbodizla.

Prihod CX-5 trenutno v Moskvi na avtomobilskem salonu nakazuje koncept Kazamai, ob katerem se že govori, da bo Mazdin Qashqai na voljo s pogonom na prednji kolesi ali na vsa štiri. Iz množice bo SUV izstopal s prepoznavno in drzno obliko, morda pa se bodo uresničile tudi napovedi, da bo po RX-8 povzel drugi par bočnih vrat, ki se bodo odpirala v nasprotno smer. S to potezo bi si CX-5 v vse bolj zastopanem razredu mehkih terencev zagotovo zaslužil veliko pozornosti.

V CX-5, ki bo pod kožo nova Mazda3, bodo Japonci ob velikem deležu agregatov iz Trojke vgrajevali tudi novo generacijo motorjev z neposrednim vbrizgom in nov menjalnik. Zelo verjetno bo kralj v seriji CX-5 agregat 2.3 MZR iz CX-7. Vozniški užitki bodo zagotovljeni, saj bo Mazdin novi SUV s tem motorjem in štirikolesnim pogonom zlahka pospešil do 100 km/h v osmih sekundah. Ali pa bo CX-5, tako kot Mazda3 MPS, dobil tudi 2, 5-litrski turbobencinski petvaljni motor iz Focusa ST, ki naj bi v japonskem stroju zmogel okoli 250 'konjev'?

Vprašanje pri CX-5 je, ali je z delom zasuta Mazdina tovarna v Hirošimi sploh sposobna sprejeti še en projekt. Ali pa imajo Japonci v mislih katero drugo lokacijo?

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri