Opel je z razlikovanjem med petvratno in trivratno kupejevsko Astro povzročil pravo masovno razlikovanje pri drugih proizvajalcih. Tudi pri novem Meganu je trivratna različica veliko bolj kupejevska, enako je pri Citroënu s C4 pa pri Kii s Cee'dom in trivratno različico, podobno smer pa bo ubral tudi Ford z novo generacijo Focusa.
A Opel bo pri novi Astri naredil še korak naprej, saj v Nemčiji razvijajo oblikovno baje zelo impresivno trivratno Astro GTC: nizka strešna linija, še bolj dinamične poteze, mišičasti boki, izraziti blatniki in kupejevsko nepregleden zadek. GTC nove generacije bo še bolj očaral kot aktualna različica, ki se ne more meriti s klasičnimi kupeji, kot je Volkswagen Scirocco.
Že pri petvratni Astri nove generacije so inženirji v vetrovniku porabili več kot 600 ur za piljenje aerodinamike, ki bo pri GTC-različici še bolj učinkovita. Za zdaj naj bi prihodnost Astre GTC še visela v zraku, a ne bojte se, kupejevska Astra zagotovo prihaja, vprašanje pa je, ali kot Calibra ali kot GTC. Zagotovo pa se bo rod aktualne Astre GTC nadaljeval tudi z znamenito panoramsko streho.
Zanimivo je, da iz Astrine družine kar polovica kupcev izbere petvratno kombilimuzino, GTC pa manj kot 20 odstotkov. Že prihodnje leto prihaja Astra Sports Tourer, kombijevska različica, GTC pa leta 2011. Tehnika za GTC bo izvirala iz kombilimuzinske Astre, a bo prirejena športnemu duhu, vključno s prilagodljivim podvozjem in tršimi vzmetmi ter odzivnejšim volanom. Vrhunec motorne palete bo dvolitrski prisilno polnjeni bencinski motor z 270 'konji'.
Notranjost bo zelo podobna tisti iz kombilimuzine in s tisto v aktualni Astri GTC ne bo imela nič skupnega. Merilniki bodo svetili v rdeči barvi, na krovu pa bodo še napredni žarometi AFL, kamera za prepoznavanje znakov Opel Eye in napreden navigacijski sistem.