Nova BMW-jeva Trojka se bo, skupaj z novo BMW-jevo oblikovno usmeritvijo, predstavila v letih 2011 in 2012. V paleti nove serije 3 pa ne bodo le karoserijske različice, ki jih poznamo danes.
Nova serija 3 naj bi poleg klasičnih oblik limuzine, kombija, kupeja in kabrioleta (vrnila naj bi se mehka streha) vsebovala še kupejevski kombi (Britanci mu pravijo Shooting Brake) in kombilimuzino, ki bo po prilagodljivi zasnovi notranjosti (z vzdolžno pomično drugo sedežno klopjo in verjetno še šestim in sedmim sedežem) ter prostornem zadku spominjala predvsem na trenutno vse bolj popularne križance. BMW-jev križanec pa naj bi se od konkurenčnih razlikoval po športnem podvozju in močnih, a vse bolj varčnih motorjih z učinkovitejšimi katalizatorji (in v nekaterih primerih dvojnimi turbopuhali).
Nova serija 3 bo v širino pridobila približno pet centimetrov, dolžinsko pa bo ostala v okvirih sedanje generacije – dobre štiri metre in pol. Njeno podvozje bo po zasnovi bližje seriji 5, celoten avto bo pretežno iz jekla in aluminija, k varčevanju z gorivom pa bosta spodbujala tudi regeneracija zavorne energije in sistem start-stop. Kokpit bo še bolj 'voznikov', iDrive bo prenovljen, še več bo gumbov za bližnjice, še boljše bo glasovno upravljanje in razširjena bo ponudba pomočnikov: kamera za vzvratno vožnjo, parkirni pomočnik, tempomat z opozorilnikom na možnost trka in funkcijo zaviranja. Pomočnik za nočno vožnjo bo lahko podobe projiciral na prednjo šipo, da vozniku ne bo več treba umikati pogleda in preverjati na zaslonu, ali je ob cesti kak 'neviden' pešec, žival … Tudi napotke navigacijske naprave bo nova Trojka lahko projicirala pred voznikove oči.
Mimogrede, v povezavi s Trojko nove generacije se govori tudi o športni različici tii z zmanjšano težo, še bolj športnim podvozjem in bolj neposrednim volanom. Do nove Trojke nas loči še nekaj let, zato je tudi napoved, da bo v nosu tiija dvolitrski biturbo s 300 'konji', morda nekoliko prenagljena.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del