Vohunski fotografi so spet imeli neverjetno srečo, saj so ujeli popolnoma novega Porscheja Cayenna, ki je skoraj nezamaskiran.
Na nosu je prelepljena Porschejeva značka, LED-luči, ki bodo očitno smerokazi, so prelepljene z belim trakom, končno obliko žarometov in zadnjih luči pa skriva dodaten bel lepilni trak. A z nekaj domišljije in poznavanja Porschejevega oblikovanja je pred vami povsem slečeni Cayenne nove generacije, ki ima po Devetstoenajstici povzet ozek motorni pokrov in Panamerine luči.
Luči na zadku so povsem drugačne od tistih pri aktualni različici, ki je mimogrede Porschejev najbolj prodajani model – zadaj bodo svetila spomnila na serijo 911. Brat Volkswagnovega Touarega je po videzu sodeč oblikovan precej bolj dinamično, kar bo nedvomno poskrbelo za večjo všečnost. Seveda bo novi Cayenne temeljito napredoval na področju vodljivosti, za kar se lahko zahvali temeljito izboljšani tehniki in shujševalni kuri (več aluminija), ki je poskrbela, da je novi Cayenne v primerjavi s podobno opremljenim in motoriziranim Cayennom prve generacije lažji za približno četrt tone.
Na vohunskih fotografijah je videti, kot da je novi Cayenne manjši od predhodnika, a v resnici naj bi bil daljši in širši. Medosje naj bi bilo skrajšano za okoli 40 milimetrov, višina pa za 20. Še vedno bo petsedežnik, a zadnji sedeži naj bi bili vzdolžno pomični, kar bo razveselilo vse, ki radi povečujejo prtljažnik ali prostor na zadnji klopi. Če se vrnemo k manjši masi: ta ogromna razlika bo poskrbela za večjo poskočnost in manjšo porabo goriva, zaradi katere bo Porschejev SUV dosegal tudi manjše vrednosti izpusta CO2. Še manjše bo dosegal hibridni Cayenne, ki bo prvi Porschejev hibrid.
Kupci bodo pri novem Cayennu sicer lahko izbirali med že obstoječim trilitrskim turbodizlom in iz Panamere poznanimi bencinskimi osemvaljniki z neposrednim vbrizgom. Nekatere motorje bo mogoče kombinirati z dvosklopčnim menjalnikom. Prvi kupci bodo novega Cayenna dobili že maja leta 2010. Novi Cayenne bo dobil tudi popolnoma svežo notranjost, ki bo precej izboljšana v primerjavi z obstoječo tudi na področju izbire materialov. Novega Cayenna pričakujemo marca na avtomobilskem salonu v Ženevi.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del