Opel Astra GTC

6. 7. 2010
Deli

Avtomobil na parkirišču, obdan s pokritimi in tudi razbitimi prototipi, je primerek nove Oplove Astre GTC.

Po petvratni Astri najnovejše generacije, ki se je svetu predstavila lani, prihaja tudi trivratna, ki se bo oblikovno dovolj razlikovala od kombilimuzinske sestre; nekako po receptu, ki smo ga od Opla že vajeni pri Astri in Corsi. Svetovno premiero bo nova Astra GTC zelo verjetno doživela na marčevskem avtomobilskem salonu v Ženevi. Oplov Gran Turismo Compact, konkurent Volkswagnovemu Sciroccu, se bo od petvratne Astre razlikoval predvsem po zadku, ki bo bolj kupejevski in manj prostoren, nagovarjal pa bo predvsem mlajše kupce.

Pričakujte enako medosno razdaljo in podobno skupno dolžino kot pri kombilimuzini, enako zasnovo notranjosti in moderno tehniko s sistemi start-stop in motorji z neposrednim vbrizgom goriva. Med agregati bo vrhunec v različici OPC, kjer naj bi prisilno polnjeni štirivaljni bencinski motor zmogel okoli 260 'konjev'. Za piljenje aerodinamike nove Astre GTC so pri Oplu porabili 600 ur dela v vetrovniku.

Ilustracija Bojan Perko

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja