Petvratna različica Megana na vohunskih fotografijah

16. 8. 2008
Deli

Renaultov razstavni prostor na pariškem avtomobilskem salonu bo eden najbolj obleganih, saj se bo na njem oktobra predstavil novi Megane.

Le še nekaj lepilnega traku zakriva njegovo končno podobo. Na novega Megana smo že namigovali v letošnji 11. številki Avto magazina in odkrili, da bodo Francozi novinca ponudili v dveh izvedbah različnega videza. Petvratna kombilimuzina, ki jo vidite tudi na teh odličnih posnetkih, bo namenjena bolj konzervativnim kupcem, na drugi strani pa bo za ljubitelje vznemirljive pločevine skrbel trivratni kupe z le dvema bočnima šipama na vsaki strani. Drzno oblikovani kupe bo veliko oblikovalskih rešitev povzel po ženevskem konceptu (pokrov motorja, položaj meglenk, odbijača in del zadka). Novi petvratni Megane bo na drugi strani zelo zadržan: v nasprotju z napadalnim videzom kupeja (poglejte njegovo izrazito ramensko linijo) bodo oblikovalske poteze petvratne kombilimuzine z 2, 64 metra dolgim medosjem umirjene. Tudi v notranjosti, ki bo po kakovosti bližje novi Laguni, v njej pa ne bo več za aktualno generacijo Megana značilne 'letalske' ročice ročne zavore. V Meganovi motorni paleti sprva naj ne bi bilo presenečenj (petvratna kombilimuzina se bo prodajala še letos, trivratnik pride prihodnje leto, v zimi 2009/2010 pa predvidoma še kombijevski Grandtour), kar pomeni bencinske in dizelske motorje gibnih prostornin od 1, 5 do 2, 0 litra in z močmi od 90 do 180 'konjev'. Pri razvoju novega Megana so inženirji veliko ur posvetili tudi izboljšavam na področju podvozja, ki prinaša večjo stopnjo vodljivosti, lega pa bo boljša tudi zaradi razširjenih kolotekov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja