Pri Mazdi se ponovno ukvarjajo z razvojem športnika z neobičajnim rotacijskim motorjem.
Novi RX-7 (z imenom japonska tovarna obuja legendo iz prejšnjega stoletja) bo iz ponudbe odplaknil Mazdin stroj z rotacijskim motorjem RX-8, ki je velik posebnež tudi zaradi nasproti odpirajočih se vrat. Oblikovno naj bi se RX-7 zgledoval po konceptu Furai, kar so upoštevali tudi naši ilustratorji in pripravili objavljeni fotografi ji. Novi rotacijski motor, ki bo vgrajen v RX-7, naj bi dosegel moč več kot 250 'konjev' (Mazda ga bo verjetno ponudila tudi v šibkejši različici), glavni cilji inženirjev pri razvoju pa so usmerjeni v zmanjšanje porabe goriva in olja, v povečanje zanesljivosti delovanja in izboljšanje zmogljivosti v srednjem območju vrtenja.
A Japonci naj bi imeli z novim rotacijskim motorjem, ki ga imenujejo 16X, še nekaj težav, zato so prestavili tudi datum lansiranja novega RX-7 z lanskega avtomobilskega salona v Tokiu na poznejši datum. Napredek na novem agregatu pri Mazdi dosegajo tudi s pomočjo neposrednega vbrizga goriva. Po nekaterih napovedih naj bi se 16X vrtel blizu 10.000 vrtljajev na minuto. RX-8 je trenutno edini serijski avtomobil z rotacijskim motorjem, kar je za Mazdo svojevrsten dosežek, ki ga nameravajo s četrto generacijo RX-7 zagotovo nadaljevati.