Spletna revija Automotive News Europe poroča, da bo moral Audi izbrati drugačno ime za svoj prvi terenski kupe, za katerega so do zdaj načrtovali ime Q4.
Na pekinškem salonu predstavljeni avtomobil kot študija TT Offroad bodo namreč morali povezati z modelom TT, ker je lastnik oznake Q4 Alfa Romeo, Audiju pa se ni uspelo dogovoriti, da bi jim ga ta italijanska znamka odstopila. A je tudi oznaka TTQ v slogu spreminjanja usmeritve pri snovanju Audijevih modelov, odkar se je tja preselil sedanji šef razvoja Ulrich Hackenberg.
Pekinška študija TT Offroad je pravzaprav nadaljevanje tistega, kar so pri Audiju pokazali januarja letos v Detroitu (Allroad Shooting Brake). Ta je namreč hkrati napovedal nov Audijev oblikovalski pristop pri tretjem rodu športnega modela TT (predstavljen v Ženevi) ter usmeritev pri Audijevih križancih, torej kupejevsko naravnanih terencih.
TT Offroad je podobno kot serijski TT in Allroad Shooting Brake zasnovan na modularni platformi s prečno vgrajenim motorjem (MQB), podobno kot VW Golf ali Audi A3. Kot se za študijo spodobi, pa je usmerjen v prihodnost in tako za pogon uporablja dvolitrski turbobencinski motor (215 kW oz. 292 'konjev') ter elektromotorni pogon, kombinacija pa je seveda podoben priključni hibrid (doseg z električnim pogonom okoli 50 km) kot pred kratkim predstavljeni Audi A3 e-tron. A seveda je TT Offroad precej močnejši, saj Audi zanj navaja skupno moč kar 300 kW (408 'konj'), normno porabo zgolj 1,9 litra goriva na 100 km in le 45 gramov izpusta CO2 na kilometer. Dodatno je k elektromotorju, ki pomaga pogonu prednjih koles, pri TT Offroadu za štirikolesni pogon nameščen še en elektromotor za pogon zadnjih koles.
TT Offroad je dolg 4,39 metra, širok 1,85 metra in ima medosno razdaljo 2,63 metra, kar so precej podobne mere, kot jih ima sedanji Audijev Q3, a je seveda v kupejevskem slogu za osem centimetrov nižji od slednjega.
Pričakovati je, da bo Audi v slabih dveh letih iz TT Offroada pripravil serijskega TTQ. Še pred tem pa bo iz Allroada Shooting Brakea nastal Audi Q1. Alfa Romeo je namreč tudi lastnik oznake Q2.
Foto: Automedia, ilustracije Bojan Perko
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere