Ob vseh vrnitvah retro legend (Hrošč, Mini, Scirocco, 500) se nam morda obeta tudi povratek legendarnega BMWja Isette.
Komaj 2, 4 metra dolgi malček, ki se je začel voziti v petdesetih letih prejšnjega stoletja, je lahko vozil dva odrasla potnika, motor je imel zadaj, njegova zgodovinska posebnost pa so bila le ena vrata, ki so bila nameščena tam, kjer je pri običajnem avtu pokrov motorja. Nova Isetta zagotovo ne bo imela vrat na nosu. Vrata bodo namreč klasična bočna, saj bi posnemanje rešitve izpred dobrih 50 let vodilo k slabim rezultatom na preizkusnih trkih, česar pa si BMW ne more privoščiti.
Vrnitev Isette bi za BMW pomenila lažje izpolnjevanje okoljevarstvenih norm, saj bi avtomobilček porabil malo goriva in tudi manj škodil zraku, obenem pa bi imeli Bavarci v svoji ponudbi avtomobil, ki bi konkuriral Smartu Fortwo, Toyoti iQ in podobnim. »Če je Fiat (uspešno) obudil Petstotico, lahko to stori tudi BMW z Isetto, « razmišljajo v Münchnu in premlevajo idejo o novem malčku, ki bi imel motorček nameščen v zadku. Očitno se doba avtomobilov z motorji v zadkih vrača, kar dokazuje tudi Volkswagen z napovedjo serijske izdelave konceptov Space Up.
Po drugi strani pa so glasni skeptiki, ki pravijo, da bi novi ‘Jajček’ znal škoditi BMW-jevemu ugledu in spomniti na stare čase, ko Bavarcem ni šlo najbolje. Pri BMW-ju so se v zadnjih desetletjih sicer že kar nekajkrat poigrali z idejo mestnega avtomobila (električni E1 iz leta 1991 in Z13 iz leta 1993 sta le dva primera), a luči serijske proizvodnje ni ugledal noben projekt.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere