Testiranja Fiatovega super malčka Abartha 500

Prve prototipe Fiata 500 Abarth so že opazili na dirkališču Nürburgring. Abartha, s katerim se to legendarno ime vrača v serijsko proizvodnjo, bo poganjal 1, 4-litrski turbomotor, ki naj bi po prvih ocenah zmogel okoli 150 'konjev'.

13. 6. 2007

Čeprav je prototip Fiat 500 Abartha zamaskiran, so modifikacije, ki ga ločijo od 'civilnega' 500, dobro opazne. Kot se za športno različico spodobi, je Abarth znižan, koloteki so razširjeni, prednji odbijač ima večje odprtine za zajemanje zraka, gume so nizkopresečne in večjih dimenzij, črni lepilni trak na prototipu pa skriva diskretno strešno krilce.

Zavorne čeljusti so pobarvane v rdečo barvo. 1, 4-litrski turbobencinski motor naj bi zadostoval za pospešek od nič do 100 kilometrov na uro v dobrih osmih sekundah.

Več o Fiatovih načrtih z novim 500 si lahko preberete v reviji Avto magazin.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri