Če postavite tega Golfa na vohunskih fotografijah ob pred tedni predstavljenega, takoj vidite nekaj razlik.
Opaziti je znižano podvozje, drugačen prednji odbijač z večjimi odprtinami za hlajenje (če je pri klasičnem Golfu registrska tablica povsem na odbijaču, bo pri GTI-ju nekoliko visela čez robove), maska je prežeta s satovjem, platišča so večja, zavore z rdečimi zavornimi koluti zmogljivejše . . To je brez dvoma GTI.
Kakšen motor bo imel? Zelo verjetno bo Wolfsburg obdržal dvolitrskega TSI-ja, ki pa naj bi ga navili z 200 na 210 'konjev', kar bo v praksi pomenilo pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v okoli sedmih sekundah. Volkswagnovci preizkušajo GTI-jevo tehniko s petvratnim prototipom. Bo do prihoda štirikolesno gnane različice GTI-R z motorjem 2.0 TFSI iz Audija A3 s 195 kilovati (265 'konji') GTI torej na voljo tako v tri- kot petvratni izvedbi?
Novinca pričakujte v prodajalnah prihodnje leto, v Parizu pa bo bojda že na ogled konceptna različica.