Oglaševalska vojna med BMW-jem in Audijem dobiva nov zagon

27. 8. 2018 | Jure Šujica
Deli
Oglaševalska vojna med BMW-jem in Audijem dobiva nov zagon (foto: BMW)
BMW

Povod za zadnji spopad je dal BMW z objavo slike modela M4 na Twitterju, na kateri je mogoče videti več kot le avtomobil iz Münchna.

Oglaševalska vojna med avtomobilskima znamkama BMW in Audi traja že dolga leta, po zaslugi interneta pa jo lahko spremljamo tudi pri nas. In če se je zdelo, da je glavnina dvobojev potekala pred približno desetletjem ter da je 'spor' počasi končan, se je pred dnevi izkazalo, da še zdavnaj ni tako.

Vse skupaj se je začelo na družabnem omrežju Twitter, kjer je BMW na svojem ameriškem računu objavil fotografijo svojega športnika M4 v modri barvi yas marina. Ozadje fotografije krasi (domnevni) slap številnih isker, nekatere izmed njih pa tvorijo obliko med seboj povezanih krogov. Čeprav je teh precej več kot le štirje, kolikor jih vsebuje zaščitni znak Audija, proizvajalca iz Inglostadta, je podobnost več kot očitna. Audi se je zato hitro odzval na omenjeno objavo in jo tudi sam delil s pripisom »When you see it…« (ko zagledate bistvo).

No, pri BMW-ju so se na omenjeno provokacijo kaj hitro odzvali. Tovrstni dogodki pač ne morejo ostati neopaženi, zato so rivalu odgovorili z besedami »We see it, where we usually do… in the rear view mirror« ('vidimo (bistvo), tam kakor vedno … v vzvratnem ogledalu'). Glede na to, da je od dogodka minilo že skoraj teden dni, pri Audiju pa se na odgovor še niso odzvali, se zdi, da je ta dvoboj dobil BMW, mi pa komaj čakamo na nadaljevanje.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"