Opel Corsa GSi s tem tednom na voljo tudi v Sloveniji

10. 8. 2018 | Jure Šujica
Deli

S tem ob boku Insignie nadaljuje obujanje oznake GSi, ki je pred 34 leti s prihodom Mante GSi in Kadetta GSi na trgu postala sinonim za Ople s športnim pedigrejem.

Ni malo voznikov, ki menijo, da prave užitke v vožnji ponujajo tiste lokalne ceste, ki so, roko na srce, pri nas pogosto slabše vzdrževane, pa vendar se stanje izboljšuje, kjer je prometa malo, ovinkov pa veliko. Na takšnih cestah, še posebej, ko gre za tiste nekoliko ožje in bolj ovinkaste, se seveda najbolje znajdejo manjši avtomobili z nekoliko več motorne moči, kot bi jo povprečni voznik potreboval. Ponudba teh pa je v Sloveniji zdaj še nekoliko večja, saj na trg prihaja nova Opel Corsa GSi.

Čas prihoda novega Oplovega športnika je na neki način kar prikladen, saj na trg prihaja natanko 30 let po predstavitvi prve generacije Corse s to oznako, s katero pa ima zdaj le malo skupnega. Novo Corso GSi namreč poganja 1,4-litrski motor s turbo puhalom, ki proizvede 150 'konjev' oziroma 110 kilovatov moči in 220 njutonmetrov navora. V praksi to pomeni pospeške od 0 do 100 kilometrov na uro v 8,9 sekunde in najvišjo hitrost 207 kilometrov na uro.

Na prvi pogled enaka upokojeni Corsi OPC

Corsa GSi sicer po motorni moči in karakteristikah nekoliko zaostaja za najmočnejšo Corso OPC, vseeno pa ima s slednjo kar nekaj skupnih elementov. Oba avtomobila namreč uporabljata enako platformo in podvozje, enaka pa je tudi podoba sprednjega dela obeh vozil. Da gre za šibkejšo različico Corse, govori šele zadek, kjer je nekoliko spremenjen odbijač z le eno izpušno cevjo.

Športen karakter avtomobila se nato nadaljuje tudi v njegovi notranjosti, kjer je bil avtomobil deležen nekoliko bolj športno oblikovanega volanskega obroča, ki je tako kot prestavna ročica odet v usnje. K temu je treba dodati še aluminijaste stopalke za plin, zavoro in sklopko, za doplačilo pa bodo pri Oplu namesto klasičnih sedežev z dodano bočno oporo namestili dirkaško navdahnjene školjkaste sedeže proizvajalca Recaro.

Cene novinke se začnejo pri 15.560 evrih, avtomobil pa že mogoče naročiti pri trgovcih z vozili Opel po Sloveniji.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja