Opel ima (spet) terenca

4. 5. 2007
Deli

V ponedeljek bo krenila v prodajo nova Oplova Antara. Ne zamenjujte je za Frontero, zadnji terenec te znamke, saj je Antara predvsem mestni terenec.

Navkljub elektronsko nadziranemu štirikolesnemu pogonu! V osnovi je Antara gnana na prednji kolesni par, po potrebi pa se moč do razmerja 50:50 prenese še na zadnji kolesi. Antara nastaja v Koreji, kjer jo izdelujejo ob boku Chevroleta Captive, s katerim si deli tehniko in motorje.

Enako, na videz, je le vetrobransko steklo. Razlike so tudi v nastavitvah, saj so podvozje denimo optimizirali z elementi OPC programa. V Sloveniji, kjer je cilj letos prodati 150 Antar, ocenujejo, da bo kar 95% kupcev izbiralo dizelski motor. V ponudbi so sicer bencinska 2.4 z 103 kilovati in 3.2 V6 z 167 kilovati, dizelski 2.0 pa je na izbiro v različicah moči 110 in 93 kilovatov.

Kot Corsa, prinaša tudi Antara rešitev Flex - Fix, ki pomeni prtljažnik za prevoz koles v zadnjem odbijaču. V osnovni opremi Essentia je moč najti ESP, ABS, klimo, 8 zračnih blazin, elektro paket s CD MP3 predvajalnikom z obvolanskimi kontrolami . . Cene za Antarin svet se začno pri 27.530 evrih (2.4), najcenejši dizel pa velja 29.230 evrov. Za močnejšega izmed dizlov je potrebno odšteti najmanj 31.340 evrov.

Foto: Opel

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja