Opel Mokka – postavlja nove mejnike

Težko pričakovani najmanjši Oplov križanec je 'majhen' le po centimetrih, saj ponuja precej več, kot se zdi na prvi pogled: več tehnike, več vsebine in več inovacij. Spoznajte ga!

Opel Mokka – postavlja nove mejnike (foto: Opel) Opel
11. 6. 2021 | Promocijsko sporočilo

Opel Mokka druge generacije na prvi pogled prinaša 'le' nadaljevanje uspešne zgodbe, ki jo je znamka iz Russelsheima v najmanjših križancev začela leta 2012. Že s prvo generacijo ji je namreč uspel veliki met, saj je na trgu vztrajala kar devet let, kupce pa ji je uspelo prepričati vse do konca. Novinka jo bo kljub temu ne le nasledila, temveč tudi presegla, saj bo izratito boljša in bolj dodelana prav na vseh področjih – hkrati bo tudi veliko bolj oblikovno skladna in okolju prijazna. Čisto nov avtomobil, torej, in takšen, ki si zasluži pozornost.

Klasična podoba, prilagojena sodobnemu času

Da gre za prav poseben avtomobil in novo poglavje, v katerem se Opel vrača med najuspešnejše znamke, tja, kjer je nekoč že bil, je jasno že na prvi pogled. Oblikovalci so ji namreč namenili sodoben in svež pogled, nekoliko starejše voznike pa bo vseeno spomnila na legendarnega športnika po imenu Manta. Mokka tako postavlja oblikovalske standarde za vse prihajajoče Ople, pri katerih tako lahko pričakujemo mišičasto, a hkrati dinamično in elegantno podobo – kljub občutno manjši dolžini vozila. Ne glede na to pa je nova Mokka od predhodnice še bolj prostorna, tako v prtljažniku kot v kabini.

Preberite več: Vse, kar je neobičajno

Notranjost po meri voznika

Že omenjena eleganca pa se ne konča pri zunanjosti, temveč se nadaljuje v notranjost avtomobila, kjer prevladujejo čiste linije, vsaka poteza pa je bila temeljito premišljena in izpeljana z mislijo na celostno podobo in uporabnost vozila. To pomeni, da se bo voznik kljub povsem novemu okolju lahko hitro privadil položaju za volanom, vse novosti pa mu bodo takoj na dosegu roke – od stikal za upravljanje klimatske naprave do info-zabavnega sistema, ki ga bo delno mogoče upravljati tudi z bližnjičnimi stikali.

Preberite več: Kot udoben čevelj

Sodobna, a vozniku prijazna

Prav uporaba omenjenih stikal v kombinaciji z za dotik občutljivimi površinami in zasloni dokazuje, da so se pri Oplu digitalizacije lotili postopoma, vseeno pa ji sodobne tehnologije še zdaleč ne primanjkuje. Info-zabavni sistem, ki omogoča povezljivost z vsemi pametnimi napravami, tako recimo omogoča tudi samodejni klic v sili, kar pomeni, da vam bo, če se boste znašli v stiski, vselej nekdo pomagal.

Sicer pa info-zabavni sistem ne bo ponujal edinega zaslona, ki bo povečeval preglednost kokpita. Še večji, kar 12-pačni bo namreč predstavljal instrumentno ploščo, ki bo tako lahko povsem digitalizirana. Tako se bo recimo lahko prek celega zaslona razprostirala slika poti, ki jo bo začrtala navigacijska naprava. In to je poleg vseh klasičnih elementov, ki bodo na voljo, le ena izmed uporabnih dodatnih funkcij. Ne nazadnje bo namreč prikazovala tudi sliko širokokotne, 180-stopinjske vzvratne kamere, zaradi česar bosta parkiranje in vzvratna vožnja povsem enostavna.

Preberite več: Povezljivost po meri sodobnosti, Varnost in inovacije

Suvereno na elektriko ...

Nova Mokka pa ne bo prijazna le do uporabnika, temveč tudi do okolja. Pri Oplu so jo namreč že v osnovi ustvarili tudi kot avtomobil na električni pogon. Želijo si namreč, da bi se kar največ kupcev odločilo za takšen pogon, za Mokko-e, kjer jim bo na voljo 100 kilovatov energije in več navora kot pri kateremkoli dizlu. Pa tudi vsakdanje uporabna bo. Kljub ne ravno največjemu baterijskemu sklopu bo namreč še vedno omogočala več kot 300 kilometrov avtonomije – dovolj za več dni brezskrbne uporabe, še zlasti če ste med umirjenimi vozniki! Navdušiti pa ji bo na drugi strani uspelo tudi nekoliko bolj dinamične voznike.

Preberite več: Električni pogon je zvezda ponudbe

Pa tudi bencin in dizel

Čeprav bo Mokka-e postavljena v ospedje, pa pri Oplu seveda niso pozabili tudi na ljubitelje klasičnih pogonov. Nova Mokka je namreč zasnovana na prilagodljivi platformi CMP koncerna Stellantis, kar pomeni, da bo lahko opremljena tudi z dobro poznanimi pogonskimi sklopi. Bencinske barve bo tako zastopal 1,2-ltrski trivaljnik z močjo med 100 in 130 'konji' (74 do 96 kilovati), ki ga odlikuje velik navor že pri najnižjih motornih vrtljajih. Na drugi strani bo na voljo tudi 1,5-litrski 110-'konjski' (81-kilovatni) dizel, ki se bo zadovoljil z manj kot štirimi litri goriva na 100 kilometrov, kar bodo cenili tisti, ki dnevno prevozijo veliko kilometrov. Denarnica namreč v tem primeru ne bo trpela.

Preberite več: Vse, kar je neobičajno

Ob vseh različnih opcijah pogona se torej pojavi vprašanje, kakšna Mokka bo prava za vas: bencinsko, dizelsko ali električno gnana. Seveda veliko k odločitvi pripomore tudi cena, pri čemer za nakup električne veljajo prav posebni pogoji, zaradi katerih je še nekoliko bolj privlačna. Zanjo je namreč mogoče dobiti subvencijo Eko sklada v vrednosti 3.000 evrov in najem kredita z le 1,3-odstotno obrestno mero. Več o tem si preberite na tej povezavi.

Preberite več: Da bo še ugodneje!