Oplu z Insignio kaže dobro

8. 8. 2014
Deli

Po zadnjih slovenskih statističnih podatkih o registriranih vozilih tudi v mesecu juliju na vrhu Insignia.

Opel insignia tako ostaja najmnožičnejša izbira v poslovnem razredu, saj se je zanjo v juliju odločilo 56 kupcev, kar je predstavljajo kar 27,32-odstotni tržni delež v razredu.

Nova Insignia je bila predstavljena konec lanskega oktobra, letos pa se je zanjo odločilo že skoraj 300 novih kupcev. Največ jih je izbralo Insignio z motorjem 2.0 CDTI ECOTEC® Start/Stop z največjo močjo 120 kW oziroma 163 'konj' in opremo Cosmo.

Statistika še pravi, da je na cesti približno vsaka peta Insignia črne barve, sledita pa ji bela in srebrna. Kar dve od treh Insignij pa sta Sports Tourer, torej karavanski karoserijski različici.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja