Petrolovi Dobloji na plin

Na Petrolovem bencinskem servisu Barje II je Avto Triglav, zastopnik in distributer vozil Fiat, Lancia in Alfa Romeo predal Petrolu, slovenski energetski družbi, šest od skupno šestnajstih vozil Doblo Cargo Combi z 1.4 MPI 8v bencinskim motorjem, ki imajo naknadno vgrajen dodatni vir pogona, pogon na plin.

17. 4. 2007

Za nakup predelanih vozil se je Petrol odločil predvsem zato, ker verjame v prihodnost okolju prijaznih goriv. Avtoplin prispeva k znižanju izpusta dušikovega oksida kar za 34%, ogljikovega dioksida za 15% in ogljikovega monoksida za 50%. Ravno tako je nakup vozil ekonomsko upravičen, saj je cena avtoplina skoraj prepolovljena v primerjavi s ceno bencina NMB95.

Pri Petrolu pričakujejo v naslednjih letih skokovito rast porabe avtoplina, kar kažejo tudi trendi povpraševanja. Trenutno ima družba Petrol pet bencinskih servisov, kjer je mogoče natočiti avtoplin, letos pa načrtujejo še izgradnjo točilnih mest v vseh večjih mestih. Osnovna prodajna mreža bo obsegala okoli 30 lokacij, od tega jih bo polovica na avtocestnih bencinskih servisih, polovica pa na mestnih servisih.

Avto Triglav se je odločil, da bo trgu poleg široke prodajne palete vozil ponudil tudi možnost naknadne vgradnje pogona z vrsto avtoplina, ki je na voljo v Sloveniji. Plinske naprave italijanskega proizvajalca Bedini S.r.l. so vgradili pri Avtu Triglav, kjer so se usposobili za predelavo vozil z napravami tega proizvajalca. S predelavo vozila ostajajo vozne lastnosti enake kot pred predelavo, ekološka čistost vozila po predelavi ostane na nivoju tovarniške. Poudariti velja, da Fiat sodi med 20 okolju najprijaznejših avtomobilskih proizvajalcev, saj je povprečna emisija CO2 139g/km.

Plin je v vozilih varno shranjen v atestiranem jeklenem rezervoarju in pod tlakom do 10atm, tako da je v tekočem agregatnem stanju. Rezervoar se napolni samo do 80% prostornine, preostali prostor je namenjen temperaturnem raztezanju tekočine. Za varnost sistema skrbita dva elektromagnetna ventila, ki sistem, kadar ni v uporabi, v celoti izklopita. Eden se nahaja na jeklenki, drugi pa je na vhodu v regulator tlaka. Polnjenje rezervoarja je izvedeno preko zunanjega priključka. Z napravo se upravlja preko tipke v kabini, ki označujejo vrsto goriva, ki se trenutno uporablja (plin ali bencin) in senzor nivoja plina. Zagon tako predelanega vozila je vedno na primarni vir, ko motor doseže delovno temperaturo pa se lahko začne uporabljati drugi vir pogona (plin).

Tiskovno sporočilo Avto Triglav d.o.o.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri