Petvratni Audi A1 in hibridni Q5

14. 3. 2012
Deli

Pri Audiju ne spijo, zato so na slovenski trg dali še dve novi različici: Audija A1 Sportback in Audija A5 Hybrid Quattro.

Čeprav je domači trg v prvih dveh letošnjih mesecih za okoli 15 odstotkov manjši v primerjavi z januarjem in februarjem 2011, se Audi med premijskimi znamkami drži veliko bolje kot nekateri tekmeci. Za hibridnega Q5 ne računajo na večje številke, saj zaradi višje cene (59.900 evrov oziroma 12 tisoč evrov več kot primerljiv klasičen Audi Q5) zelo realno upajo zgolj na nekaj prodanih avtomobilov, petvratnih A1 pa naj bi po načrtih prodali okoli 155. Če k temu dodamo okoli 50 trivratnih, je to lep uspeh za premijsko znamko med malimi avtomobili.


Audi A1 Sportback na 3,95 metra dolžine ponuja serijsko štiri sedeže, po želji pa jih lahko brez doplačila obkljukate tudi pet. Pod motornim pokrovom si lahko omislite enega od treh motorjev TFSI oziroma od treh turbodizelskih TDI-jev z močmi od 63 kW (86 KM) do 136 kW (185 KM), pri nekaterih boljših različicah pa si lahko zaželite tudi sedemstopenjski menjalnik S-Tronic. Že pri osnovni različici Attraction boste v serijski opremi dobili mehansko klimatsko napravo, osrednjo ključavnico, električni pomik stekel, radio Chorus, po višini nastavljiv voznikov sedež, štiri varnostne blazine in dve varnostni zavesi. Uradne cene za malega Audija se bodo začele od 17.060 (1.2 TFSI) oziroma 18.470 evrov (1.6 TDI 66 kW), vendar bodo že od začetka ponujali s tovarno dogovorjeni popust, zato bo dejanska drobnoprodajna cena od 15.400 oziroma 16.810 evrov.


Audi Q5 Hybrid Quattro ni toliko namenjen Evropi, ampak bo bolj zanimiv za ZDA in Kitajsko. V osnovi ima dvolitrski bencinski motor TFSI, ki zagotavlja 155 kW (211 KM), pri delu pa mu pomaga elektromotor s 40 kW (54 KM). Baterija tehta 36,7 kilograma in hibridni sklop zavzame 26 litrov, omogoča pa tri kilometre vožnje zgolj na elektriko pri stalni hitrosti 60 km/h. Največja hitrost zgolj na elektriko znaša 100 km/h. Povprečna poraba, izmerjena skladno z novim evropskim voznim ciklusom, znaša 6,9 litra na 100 prevoženih kilometrov, pogon pa je vedno štirikolesni. (AM)

FOTO: tovarna

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja