Peugeot 3008

Francoska tovarna predstavlja svojega prvega križanca, katerega obliko smo lahko videli že v predserijskem konceptu na lanskem pariškem avtomobilskem salonu.

Peugeot 3008 (foto: Peugeot) Peugeot
14. 1. 2009

video

Novi Peugeot 3008 združuje lastnosti kombilimuzine, SUV-a in enoprostorca. Po velikem bratu 4007 je podedoval dvojno odpiranje vrat prtljažnika, zasnovo armaturne plošče pa so povzeli po letalih, o čemer pričajo predvsem stikala.

3008 se pohvali z veliko panoramsko streho in z izjemno prilagodljivim prostorom: prtljažnik ima kar tri dele, prtljažnik pa sega od 512 do 1604 litrov. Pri Peugeotu omenjajo popolnoma ravno dno prtljažnika in ponudbo dodatne opreme, v kateri je tudi "Head up" zaslon, samodejna električna parkirna zavora in pomočnik za speljevanje v klanec.

Novi 3008 ima še dva nova sistema, ki so ju pri Peugeotu poimenovali Dynamic Roll Control (manj nagibanja na zadnjem delu) in Grip Control (optimizirano delovanje prednjih - pogonskih koles na slabšem terenu) s petimi nastavitvami.

Peugeot 3008 se bo prodajal s široko paleto motorjev: 1.6 HDi (80 kW, 240 Nm, šeststopenjski ročni menjalnik ali šeststopenjski robotiziran menjalnik), 2.0 HDi (110 kW, 340 Nm, šeststopenjski ročni menjalnik ali šeststopenjski samodejni menjalnik), 1.6 VTi (88 kW, 160 Nm, petstopenjski ročni menjalnik), 1.6 VTi (110 kW, 240 Nm, šesttopenjski ročni menjalnik) in 1.6 THP (110 kW, 240 Nm, šeststopenjski ročni menjalnik).

Od leta 2011 bo Peugeot kot prvega v podjetju PSA 3008 ponujal tudi s hibridno tehnologijo, ki jo je v Parizu nakazal koncept HYbrid4. Peugeot 3008 je dolg 4, 365 m, med osema je 2, 613 metra, v višino pa so mu namerili 1, 639 m.

Foto: Peugeot