Ob tem se zgleduje tako po modelu 208, kakor tudi 3008 in 508.
Peugeot v zadnjih loetih doživlja renesanso, glavni krivci za to pa so modeli 3008, 5008 in pa 508, ki vse od prihodna na trg dvigujejo renome in prodajne številke francoske znamke. A počasen process prerojevanja znamke se je pričel že nekoliko prej, s prihodom modelov 208 in njegovega večjega brata, križanca 2008. In glede na to, da je prvi izmed omenjenih modelov pred nekaj meseci že dočakal novo podobo, je sedaj nastopil čas, da jo dobi tudi model z dodatno številko 0 v imenu.
Novi 2008 navzven podobnosti z manjšim bratom podobnega imena ne skriva, saj po njem povzema videz sprednjega, hkrati pa z bočno linijo in obliko zadnjega dela ostaja zvest podobi večjih bratov, še posebno modelu 3008 (in pa modelu 508, po vzoru katerega so oblikovalci pripravili zadnje žaromete). A če nadaljujemo z iskanjem podobnosti s preostalimi modeli znamke Peugeot ima, kot se spodobi, največ skupnih točk z modelom 208.
Na elektriko enako kot 208
Za začetek se podobnost nadaljuje pod motornim porkovom. Tako kot manjšega brata bo namreč tudi 2008 možno naročiti z (izključno) električnim pogonom, kjer bo srce pogona predstavljal elektromotor s 100 kilovati moči, za napajanje pa bo skrbel baterijski sklop s kapaciteto 50 kilovatnih ur. Ta kombinacija naj bi zagotavljala do 310 kilometrov avtonomije, pri čemer pa ta številka velja za standard RDE, ki je od aktualnega standarda WLTP še nekoliko strožji. Polnjenje do 80 odstotkov kapacitete baterije naj bi na hitri, 100-kilovatni polnilnici trajalo pol ure, na klasičnih polnilnicah z izmeničnim tokom in močjo med 7,4 in 11 kilovatnimi urami pa od pet do osem ur. Za lastnike električnih izvedb bodo sicer pri Peugeotu pripravili tudi paket rešitev za polnjenje Easy-Charge.
Seveda pa 2008 ne bo poganjala zgolj elektrika temveč tudi klasični motoji, pri čemer bodo na voljo trije 1,2-litrski bencinski trivaljniki in pa dva 1,5-litrska dizelska štirivaljnika. Pri prvih bo razpon moči znašal med 100 in 155 'konji' oziroma med 74 in 114 kilovati, medtem ko bosta dizel po moči enakovredna šibkejšema bencinskema motorjema. 96- in 114-kilovatna bencinska motorja bosta sicer na voljo tudi z avtomatskim menjalnikom, močnejši pa bo s seboj prinesel še nekaj športnega duha in prestiža, saj bo na voljo zgolj s paketom opreme GT. Sedežne prevleke iz alkantare so v ta paket vključene že v osnovi.
+14 centimetrov v dolžino
2008 druge generacije (od predhodnika je daljši za kar 14,2 centimetra; v širino se meter ustavi pri 170 centimetrih, v višino pa pri 154 centimetrih) pa prinaša precejšen napredek tudi na področju asistenčnih in nasploh modernih tehnologij. Če je bil prvi 2008 drugi Peugeot s sistemom i-Cockpit, je ta do prihoda naslednika doživel številne izboljšave, ki jih povzema naslednik, med katerimi bo zagotovo najbolj opazen 3D prikaz vsebin. Sicer pa so tu še sistem za preprečevanje nenamerne menjave voznega pasu, sistem za zaviranje v sili in prepoznavanje pešcev ter kolesarjev, ki deluje do hitrosti 136 kilometrov na uro, sistem za samodejno parkiranje in še bi lahko naštevali.
Čeprav je Peugeot danes uradno predstavil novega 2008, pa bo na prve primerke vseeno potrebno še nekoliko počakati. Iz tovarne Vigo, od koder bodo oskrbovali evropski trg (kitajske 'dvatisočosmice' bodo izdelovali v kitajskem mestu Wuhan) bodo prvi primerki prišli šele ob koncu letošnjega leta, takrat pa bo moč nekaj več spregovoriti tudi o njihovi ceni.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?