Po Škodi v oglaševalski 'vojni' z znamko Tesla zdaj še Hyundai

13. 3. 2018 | Jure Šujica
Deli
Po Škodi v oglaševalski 'vojni' z znamko Tesla zdaj še Hyundai (foto: Hyundai)
Hyundai

Pri tem so uporabili enak pristop kot pred leti BMW v (posrečeni) akciji proti Audiju.

Oglaševalska vojna avtomobilskih proizvajalcev proti podjetju Tesla in njihovim avtomobilom se nadaljuje. Po tem, ko je Škoda pred tedni v Franciji naredila parodijo na Teslovo izstrelitev Roadsterja X v vesolje oz. proti Marsu, se je ameriškega avtomobilskega proizvajalca zdaj lotil še korejski Hyundai. Ta je v trenutni svetovni avtomobilski prestolnici Ženevi postavil zabaven oglasni pano, na katerem oglašuje prvi električni kompaktni SUV, novo Kono EV.

Na omenjenem panoju je prikazan nov električni novinec, poleg njega pa napis 'Your turn, Elon' ali v prevodu, 'Elon, na potezi si'. S tem očitno želi Hyundai ameriškemu avtomobilskemu proizvajalcu namigniti, da ga je prehitel na lastnem terenu. Eden izmed ustanoviteljev podjetja Tesla in hkrati tudi predsednik uprave se na provokacije še ni odzval.

Provokativni oglas, ki ga je Hyundai objavil v Ženevi, pa po drugi strani zelo spominja na oglaševalsko tekmo med nemškima tekmecema Audijem in BMW-jem, ki se je začel pred dobrimi desetimi leti. Eden izmed dvobojev se je začel ravno z Audijevim veleplakatom, na katerem je bila slika takrat aktualnega Audija A4, poleg tega pa pripis 'Your turn, BMW'. Bavarski avtomobilski proizvajalec se je takrat odzval s postavitvijo precej večjega oglasa, na katerem je bila fotografija modela M3 s pripisom 'Check-mate' ali šah mat.

Tovrstnih primerov 'oglaševalskih vojn' je bilo v avtomobilski industriji še precej več, predvsem v Severni Ameriki, žal pa ne tudi pri nas, kjer zakonodaja prepoveduje oziroma močno omejuje uporabo sloganov, logotipov ali imen konkurenčnih tržnih znamk v lastne oglaševalske namene.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja