Novinec bo - podobno kot se tega lotevajo pri Mercedesu in AMG-ju - v celoti razvit v BMW-jevem športnem oddelku M.
V BMW-jevem oddelku M se veliko dogaja. Prihajata lažja in močnejša M3 CS in M4 CS ter še lažji in še močnejši M4 CSL. Vsi že težko pričakujemo tudi novi M2, pred vrati je elektrifikacija, novic pa nekako ne zmanjka. Sedaj že nekdanji vodja BMW-jeve divizije M, ki se seli v matično podjetje, Markus Flasch, je za Auto Motor und Sport potrdil nekaj, kar močno vzbuja domišljijo. Pri BMW M namreč delajo na lastnem, neodvisnem modelu! Torej podobno, kot sta v zadnjih letih svoje modele dobili športni znamki AMG (Mercedes) in Cupra (Seat).
Bo novi M superšportnik?
Ali bo novi M superšportnik v duhu prvega modela z oznako oddelka Motorsport - M1, ki so ga izdelovali pred štirimi desetletji, še ni jasno. M1 je bil doslej tudi edini model, lasten znamki M. Flasch je ob tem namignil, da želi tudi znamka M - ne glede na to, da njen genski zapis sestavljata dirkanje in zmogljivosti na cesti - ohraniti kupce, ki hočejo izrazit prestiž. V isti sapi je omenil uspeh M8 in ostalih modelov z osemvaljnikom ter neimenovan segment, v katerem se po njegovih besedah dogaja precej, a znamka M v njem še ni prisotna.
...ali vendarle SUV?
Pri BMW-ju sicer pripravljajo prenovo X7, ki nima svoje M različice. Po spletu pa hkrati krožijo fotografije testne mule BMW-jevega domnevno najmočnejšega SUV-ja doslej, ki naj bi imel hibridni pogonski sklop in kar 700 konjskih moči, predstavljen pa bo že konec tega meseca. Ob tem še ni povsem jasno ali bavarci kuhajo X8 M ali pa gre vendarle za omenjeni lastni M model? Govori se namreč, da bi ga lahko imenovali tudi XM, interno pa ga poznajo kot projekt "rockstar". In prav slednje precej zanesljivo kaže na to, da bo novi avtomobil, lasten znamki M, vendarle SUV.
Preberite tudi: Drastični ukrepi pri BMW-ju - X7 brez zaslona na dotik
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji